Dec 23, 2014

Неповторний 2015 і Мої Плани!

Ось і до мене прийшов такий новорічний передсвятковий настрій і бажання гори звернути в новому році =) Ніколи раніше собі не ставила якихось цілей на наступний рік - якось дуже спокійно ставилась до цього - ну прийшов собі новий рік, можна згадати все що зробив, чи не зробив, чи досягнув у старому... можна подумати про те що хотілося б змінити, чи навпаки не міняти у новому році... але так щоб ToDo List писати, якось ніколи до того не тягнуло =) А от зараз потягнуло ) То, певно, моя маленька санта-доця так вплинула (все ж таки вона мене добряче змінила...), чи то може той факт, що я почала за останній рік читати багато різноманітних блогів і вже віртуально познайомилася з їх авторами (а вони там ого скільки всього файного роблять, придумують і втілюють в життя, що аж самій захотілося)... Одним словом як не крути, а одна недоспана нічка (ледво заснула у 6:15 ранку, бо ейфорії кінця-краю не було =) і ось він результат - такий собі план дій на 2015 рік! До вашої уваги мої "Проекти 2015":
1. "Неповторний 2015 у Фотографіях". Хочу запам'ятати весь рік ) так, весь-весь ). Хочу кожного дня робити фото веселе чи сумне, буденне чи особливе, вдома чи на вулиці, а може в гостях, малечі, себе, чоловіка чи усіх разом... Одним словом хочу в кінці 2015 переглянути усі 365 фоток і потішитися як ми його провели! Отож, план такий - кожного дня по фото, раз в тиждень звітик в блог з 7-ма фотками, 365 фоток в кінці року і сімейний перегляд в Новорічну Ніч =).

2. "Зробити Вперше". План такий - кожного тижня роблю щось таке, що раніше не робила. Це не обов'язково має бути щось грандіозне, просто щось нове і нетипове для мене - наприклад, причепитися до когось на вулиці з якимись питаннями або приготувати якусь страву (давно жаб'ячі лапки спробувати хотіла =))... Одним словом треба ще подумати над списком, але головне щоб це було щось що я ніколи раніше не робила. А заодно і розказуватиму про це тут - думаю мало б бути цікаво ).

3. "Мої Книги". Для когось цифра у 12-ть книжок за рік буде смішною, але для мене це ого який челендж. Читати дуже люблю, але з малечею щось не дуже виходило, тому за минулий рік прочитала всього 5-ть книжок, і то з них 3 були аудіо-книги. Тому якщо вдастся освоїти аж 12 у новому році - це буде круто! Списочок книжок вже майже готовий (дещо взяла з того що давно хотіла прочитати і ніяк руки не доходили, дещо запозичила з блогів, котрі читаю). Ідея в тому, щоб автори тих книг були для мене зовсім новими, або якщо не новими то давно забутими. Отож, 12 місяців і 12 книжок - для початку непогано =)

4. "Yiruma – River Flows in You". Хтось знає, а хтось певно ще ні, але я люблю грати на піаніно і ого як давно мрію навчитися зіграти Yiruma. Отож, план на рік - навчитися грати одну єдину композицію у його виконанні. От послухайте як гарно звучить!

5. "Мої Подорожі = 5 + 1". Дуже б хотілося поставити собі за мету відвідати 5-ть країн, але зі штатів не так воно буде просто, тому план такий - відвідати 5-ть цікавих відомих місць в Америці, а щоб ускладнити задачу, то вони мають бути в 5-ти різних штатах (а то тут тільки в одну Каліфорнію чого вартує полетіти - там набереться не 5 а цілих 25 класних місцинок). Ну і обов'язково злітати на Україну (тому і "+ 1" в назві)!

6. "Казка для Емілії". Хочу написати своєму малюку казочку ). Вона в мене дуже "читати" любить і мене то дуже тішить і я вже знаю що їй до вподоби а що ні, тому думаю що могла б їй догодити супер-казочкою, та і для моєї фантазії неаби-яке тренування, а то щось останнім часом помічаю за собою, що нічого цікавого сама не придумую, бо десь знайти чи в когось підглянути завжди легше ). А татко нам малюночки друкуватиме для нашої книжечки, тому має вийти гарно!

7. "Java + Selenium + Autotests". Якось скучно звучить, але от таку собі ціль поставила - маю вивчити java і selenium, а потім написати 10+ крутих автотестів до якоїсь аплікушки. Я просто серйозно налаштована колись таки повертатися на роботу, тому треба вчитися!

8. "Моя Іспанська". От подумала-подумала і вирішила, що хочу вчити іспанську ). Запитаєте навіщо вона мені тут в Америці? Та вона тут усюди! І не те щоб воно дуже потрібне, все одно все кругом дублюється англійською, але ж круто отак за рік ще одну мову вивчити, правда? От хочеться мені і все ). План такий - кожного дня вивчаю одне нове іспанське слово (можна й більше звісно, але побачимо як піде), паралельно читаю граматику, вчуся будувати прості речення - так щоб під кінець року могла на кілька простих тем по-іспанськи поговорити. В процесі навчання буду собі якісь більш конкретні цілі ставити (яку саме граматику, на які теми слова і так далі), але для початку ніби нариси плану є!

9. "Моя кухня = 12". І знову це магічне число 12 ) так вже якось склалося, що я на роботі звикла собі ставити естімейти - коли я то маю зробити, скільки мені на то тре часу і так далі, тому мабуть мені легше буде ставити собі цілі на місяць - звідси і число 12. Отож, план такий - 12 страв - нових (раніше не готувала), складних (2+ процеси в приготуванні), різних по типу (гаряче, закуска, суп, солодке... - надіюсь назбираю 12-ть), інша кухня (українська, японська, грецька... - тут точно 12-ть назбираю). Кожного місяця звіт + рецепт + свої враження!

10. "Я - Художник". Я не знаю як ви, а я все життя захоплювалась людьми, котрі вміють малювати! Напевно тому, що сама я того робити не вмію ((... Мене от зараз попроси лялю намалювати звичайну, то все одно кумедна якась вийде. А в школі по малюванню весь час 7-ки приносила (по 12-ти бальній шкалі) і як в мене потім 10-ть за семестр виходило?? Одним словом план такий - намалювати одну картину - гарну, таку щоб на стінку не соромно було повісити. Думаю за цілий рік з такою задачею мала б впоратись!

11. "Своїми Руками". Ще одне чого я ніколи особливо не любила, а відповідно і не робила - це щось своїми руками. Ну ніколи воно в мене гарно не виходило (може хіба браслетики з бісеру в школі і то скоро того кинулась бо ейфорія пройшла - так воно завжди в мене буває)... А зараз для малюка стільки всього хочу зробити класного! Тому план такий - кожного місяця робити для малечі якусь іграшку чи прикрасу чи інвентар для якоїсь гри - одним словом що-небудь тільки щоб сама і для Емілі =).

12. "Нести Добро". Довго я думала над 12-тим пунктиком і ніяк не могла надумати що ж таке  в нього вписати... Але тут мене надихнула Христя, а саме її постик (та і сама гра, звісно) "Світ Добра - гра від Nravo Kids" - такий собі маленький світ, в якому так легко зробити щось хороше для діток, яким так невистачає різдвяного тепла, затишку, спілкування... Я з задоволенням своїй малечі показуватиму цю коротеньку, але таку сонячно-теплу гру і вчитиму її робити щось добре ще з малечку! А мій проектик буде таким - хочу у 2015 році наробити купу всього хорошого для діток і дорослих, донечки і чоловіка, незнайомих і знайомих, рідних і близьких... для усіх хто того потребує чи може не потребує, але йому все одно буде приємно... Не думаю, що я про таке писатиму в блозі... але цей пунктик буде особисто для мене (а може і для моїх читачів) таким маленьким нагадуванням кожного дня робити щось хороше для ближнього ).

Як вам проектики? Достойні, щоб бути планом аж на цілий рік? =) Не знаю як воно мені піде, але налаштована дуже оптимістично, позитивні емоції зашкалюють, вже ходжу обдумую що буду робити, готувати, малювати, читати, вчити - одним словом, лиш би часу на то все вистачило!

А від читачів чекаю усіляких порад на кшталт смачних цікавих рецептів, книжечок, які припали до душі, оригінальних штукенцій своїми руками для малюків і т.д. З нетерпінням чекатиму на поради і просто хороші коментарі! Гарного усім дня і позитивного настрою! =)

26 comments:

  1. огого який списочок! ;) буду спостерігати, а може й собі чогось запозичу, десь половина як не більше, збігається з моїми бажаннями і планами ))))) і колишніми і теперішніми але не знаю чим зайняти доню, щоб вона дала час мені на те все )))

    ReplyDelete
    Replies
    1. І я поки не знаю ) Емілі гарно вміє сама бавитися і часом мене навіть і близько не треба - вона тільки може переконатися що я поряд і далі за свої справи. Але часом дуже-дуже хоче маму. Побачимо як воно буде далі =)

      Delete
  2. ого-го який список! :) я вражена, бо собі більше половини тиж пунктиків не взяла б - для мене це нереально :) отака я лінивиця...
    а тобі бажаю успіху :) деякі пункти дуже цікаві - справді хочеться й собі поцупити і буде дуже цікаво слідкувати за твоїми звітами в блозі - я прям уже налаштувалася ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Та от в мене теж часом думка закрадається, що ніц з того не вийде, але намагаюся не думати про таке ) як буде так буде ) головне що цілі і бажання є, а там побачимо!

      Дякую за побажання! Дуууже надіюся що все в мене вийде!

      Delete
    2. А ще я думаю, що ти зовсім не лінивиця і насправді за минулий рік зробила значно більше, просто коли воно описане все в одному місці, то так здається ніби то ого скільки ) Але ж то цілий рік!!!

      Delete
  3. 12 нових страв - +100500 до карми!!))

    ReplyDelete
  4. P.S. Мишка як маленький ельф-помічник)

    ReplyDelete
  5. Плани наполеонівські:) Правильно вкінці пише - лиш би часу хватало, бо запалу, думаю вистачить) Успіхів!
    Треба і собі кілька пунктів накидати, не 12, звісно, хоча б 5)) Тааа, я лінива:)

    ReplyDelete
  6. Дякую! ) Я теж лінива ))) але якщо отак то все записати і кожного дня переглядати, то думаю має все вийти!

    ReplyDelete
  7. нічособі план!!! я собі такі глобальні поки не дозволяю. надто вже нестабільне життя для такого : ) в мене є необмежений в часі подорожувальний списочок. він собі по-малу виконується і добре : ) але приєднуюсь до решти, бажаю сил та часу і чекатиму на смачні звіти : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую! ) Подорожувальний списочок - то круто! Я собі колись такий мала, але з переїздом сюди якось позабула про нього (все ж таки там більше Європи на той момент було). Треба якось і собі відновити ).

      Delete
    2. в мене там теж багато Європи. але ж мріяти не шкідливо : )

      Delete
    3. 100% навіть дуже корисно ) Якось при нагоді і свій списочок відновлю!

      Delete
  8. ми всі ліниві) я списки накидаю вже з березня, бо якось новий рік в мене починається під мій д.н.))) але в тебе класні плани!
    до речі, іспанську мож вчити так https://www.youtube.com/playlist?list=PLoU6OXYTp-19gk_FPYWy2DlMPZ3sETG04 це хоч і російська програма, але я з тим поліглотом італійську вчу - реально дядько класно розказує і вже після першого уроку я могла пару речень про себе по-італійськи поалакати)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ухти, дякую, Юля!!! Я якраз збиралася собі гуглити по яких матеріалах і як то краще вчити мову! А навіщо тобі італійська? Теж для душі? :)

      Delete
    2. ага, я хотіла вчити німецьку, бо люблю рамштайна))) але не було самовчителя німецької в магазині, був італійської - а я перед тим дивилася кіно "їсти молитись любити", і так там мені сподобалося, як Джулія робертс по італійськи говорила, що дивлячись на самовчитель італійської я подумала "а чом би й ні?", так що тепер вчу італійську, для душі і просто в кайф))))
      дядько Петров дуже доступно це все викладає)))) аж хочеться прямо таки вивчити всі мови, що в нього є))))

      Delete
    3. Файно, то я не одна така ))) Ще раз дякую за пораду, вже почала собі дивитися потроху!

      Але італійську коли хотілося німецької - то прикольно )))) мені сподобалося! Але думаю що вибір гарний бо італійська і правда класно звучить.

      Delete
  9. Вперед Олка! Будемо стежити! Класно отак новий рік починати.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ловлю на слові (це я про "будемо стежити") =) І правда класно отак собі цілі поставити ) Ще рік новий не наступив, а я за деякі справи вже взялася )

      Delete
  10. What an impressive plan! Good luck with your wishlist and Happy NY! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Tonya! Happy New Year too to you and your family! =)

      Delete
  11. Ну в тебе і планів - купа купезна! Бажаю часу і наснаги це все виконати - буде однозначно цікаво слідкувати за вами цього року!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую!!! Дуже сподіваюсь, що таки буде цікаво і мені і вам усім ) і що я то все встигну ну хоча б на 50%

      Delete