Mar 23, 2016

Подарунки на 31 :)

31... така собі ніби і проміжна дата і вроді ніц особливого в ній немає... зате який подаруночок цікавий я отримала :) та і не тільки я, а і Рома за компанію :)

Здогадуєтесь що це? Так-так, це Green Card!! Прийшла нам поштою якраз на мій день народження. Ну хіба не чудо? :) Рома казав, що вони спеціально десь там підглянули що в мене свято і вирішили отак підлаштуватись :) Тепер я офіційно можу тут працювати (та певно ще добрячий рік точно не буду), а ще їхати в Канаду без візи (всі мої знайомі першим ділом це і роблять - їдуть дивитись на Ніагару з канадської сторони), та і взагалі перетинати кордон без проблем і без жодних віз в паспорті повертатись знов сюди! Але ні - ми ще не стали американцями; ні - я не можу без віз їздити до інших країн Європи; і ні - я не можу тут голосувати :) Ніби відповіла на усі запитання, які частенько задають ).

А ще мені коханий подарував моднячого браслета-трекера і тепер я знаю скільки кроків роблю за день, скільки намотую кілометрів, як сплю і скільки калорій спалюю (ну і ще море всього іншого) :) Крута штука, гарно виглядає, дуже тішуся і дякую коханому :-* 


Правда, він не вірить що ще до 12ї дня можна невиходячи з хати пройти 10тис. кроків :))) каже що браслет бракований і треба міняти :))). Зате я тепер маю супер-мега-круті докази того яким був мій день з двома дітлахами вдома, ну і ніч :) во як ми з Девідом спимо 


Ну і мега дякую друзям-сусідам за фото-принтер!!! Я не очікувала :) Дуже приємний і бажаний подарунок! Вже розпакували і повставляли картріджі, тіко ще вмикати не пробували :) треба все налаштувати і будемо супер-круті фотки друкувати! Дякую Дімі, Лєні, Каті і Валерії! :)

А тепер вітайте мене з Днем Народження і з грінкою, хто ще не встиг привітати :)

24 comments:

  1. вітаю! здоров’я щоб на усю малечу вистачало сил, багато яскравих моментів цього нового року (хоча важко буде переплюнути вже те, що встигло статись : )). і з новим статусом вітаю! (тільки ти б трошки відредагувала фото, там же ж всі номери видно, не сек’юрно ж)
    а далі…
    ти не повіриш : )
    по-перше в мого Олега ДН з тобою в один день. по-друге за кілька днів до тебе (на Даринині 4 місяці як раз) мені прийшла моя постійна грінка (до того була тимчасова). так що магія триває : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую за вітання ) і за валідний комент стосовно фото! я щось геть не подумала що на селфі з мобільного може бути щось там видно )
      я точно не вірю )) якась дуже сильна магія ) навіть трохи з області фантастики )) тепер треба вже точно вживу познайомитись ) ми вже були трохи в наших краях, а ми в ваших ще ні )) то може якось виберемось ))

      Delete
    2. ми завжді раді живим зустрічам : ) підростайте і прилітайте : )

      Delete
    3. я поки не почитала Олександрин комент то так і не могла зрозуміти що то за "грінка"! типу з тостера смажена грінка?)))
      і я вітаю, і з днюхою, і з ерінкою!!! кльово коли все в законі, та ще й так от в д.н.)))
      крутяцький браслет, спите ви так, що мені сльози на очі навертаються, але то тимчасово, все минає ну і 10 тис. кроків по хаті це круто! я теж би не дуже повірила, тепер і собі хочу провірити)))

      Delete
    4. аха-ха ))) насмішила "грінкою"!!! дякую за вітання! :) та... з тим сном то якийсь капець, але організм дивна штука - спочатку важко і вдень валишся з ніг, а згодом якось звикаєш і вже тобі ок ) я вдень майже не сплю зараз, а вночі всередньому по 5.5 годин ) але то правда що рано чи пізно будемо знову спати по своїх улюблени 8м :)

      Delete
    5. ніщо так і не змусило мене заснути вдень з трьох років, а це вже 30 років стажу неспання вдень : ) всі переконували, що як дитина народиться спатиму, як миленька. а нєа. як не старалась не змогла.

      Delete
    6. люди, я до тепер в обід чекаю, що малий йшов спати, бо і я вколихуюся попри нього)))) деколи швидше ніж він;)

      Delete
  2. а і про фітбіт забула. я вже майже два роки з ними граюсь. так що додавайся в друзі (zymova), будемо змагатись : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. я колись чоловіку подарувала два - фітбіт і джавбон, щоб потестував і вибрав той що йому більше подобається ) на той час (а це було десь більше року тому) джавбон мав купу класних фіч, які зараз має вже і фітбіт. Але сам прикол був в тому, що джавбон точніше рахував кроки, а от фітбіт був дуже чутливий до будь-яких змахів рукою )
      от тестую зараз свій ) думаю він не дуже розрахований на майже цілодобове колихання дитини на руках )))) але 25тис вдень я вже досягла )))

      Delete
    2. в мене Fitbit Charge HR. до того був Flex. я спочатку хотіла від Найкі, але він не підтримував Андроїд на той час. а як купили Fitbit то і Nike запустили підтримку Андроїда. але все ж новий купила того ж виробника, але вже з пульсоміром. я тоді активно бігала і мені треба було. зараз то він більше будильником працює : ) бо Дарина його не почує, а телефон почує. бо корки він не фіксує, якщо руками не махати, а візочок однією рукою по місцевим гіркам я не потягну. та і коли цю капризулю доводиться тягти руки теж зайняті. тому половина моїх пересувань звісно не фіксуються. а коли малу годую й присипляю то знімаю, бо він її зачіпає і будить.

      Delete
  3. вітаю з отриманням грін карт! Ще раз дуже вітаємо з Днем народження.
    До речі, мені теж браслет подарували:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую! о, класно! а який у тебе?

      Delete
  4. Вітаю з Днем Народження та грін картою :) Опиши ще якось нюанси з якими стикнулись поки її оформляли

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую! та нюансів особливо не було, бо нам Ромина кантора все робила. В нашому випадку все вийшло досить таки швидко і легко. Але якщо тебе цікавить щось конкретне про якийсь етап грінки, то звертайся )

      а і класно що читаєш ) приємно )

      Delete
  5. А якої марки той браслет-тренер?

    ReplyDelete
    Replies
    1. це fitbit alta - останній з фітбітів :)

      Delete
  6. Вітаємо!! Як це класно!! Мега подарунки!! Я незнаю як ти там стільки встигаєш ще й в блозі писати, от я вперше за 2 тижні сіла блоги почитати (про писати навіть не кажу). В нас коліки і я просто зомбі...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ой, так тримайся! ще зовсім трошки! кажуть після 3х місяців проходять

      Delete
  7. Вітаю! гарні у вас подарунки! :)

    ReplyDelete
  8. вітаємо ше раз! подарунки класні, саме те шо треба :)
    А з грін картою ти вже певно будеш писати "Америка" замість "Гамерика" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ха-ха )) може і буду )) не знаю... поки таки ще гамерика )))

      Delete
  9. Вітаю! А у нас перманент резідент тільки через 10 років постійного проживання.

    ReplyDelete