Dec 20, 2015

Тиждень 51 & LegoLand

Усім привіт! Розкажу я вам сьогодні про те як нам пощастило жити в одному з не багатьох міст де є LegoLand, та і не тільки розкажу, а ще й відео покажу :) Але спочатку, як завжди, про наше буденне.

Зібрав татко для доці ще одного подарунка з Дня Народження - ферму для тваринок і тепер доця має ще одну іграшку до колекції, а мама зайві 15 хв вільного часу за які, виявляється, можна ого скільки встигнути!


А он які гарні декорації в нас в садочку до свят - доця щоранку тішиться маленьким ялиночкам, совам, оленяткам, хоче то все порухати і порозставляти як їй подобається. Та і не тільки доця - там всі дітки так :)


Вилізла на мого крісла, сіла за мій лептоп і каже: "Буде Емілі букви писати" :)))


Давно не робила тірамісу, вже і забула яка то вкусняшка! крем маскарпоне роблью сама з домашнього сиру, тому цей десерт не просто дуже смачний, а ще й корисний! Доця і татко наминали за обидві щоки :)


Знайшла Емілі на парковці свого Шайна (жовтеньку машинку з мультиків) і казала що хоче біля неї сфотографуватись :). А так як це наш добрий сусід взяв її на прокат, то наш татко ще й на ній катався. Приходить додому, а я кажу: "Ну розкажи про машину в двох словах" і знаєте що він сказав - "Не BMW" :) ось і весь опис )) татко в нас просто фанат біемдабл'ю і мало яка машинка може його вразити.


А тепер про LegoLand. Давненько ми туди збирались потрапити, але все здавалось, що доці ще рано, а тут вона гарно почала лего бавитись, та і погода ніяк не сприяла прогулянкам, от і вирішили поїхати і не пожаліли! Я собі навіть річного абонемента відразу купила :) так що будемо там бувати тепер частіше.


А там така краса всередині! Я собі уявляла, що там будуть лише кімнати з різними лего-детальками і купа дітей і дорослих, які намагаються щось з них скласти. А виявилось, що окрім таких кімнаток, де можна досхочу набавитись, там справжнісінький музей! Можна прогулятись джунглями або зимовим Чикаго, можна покататись на гірках і качельках, полазити на лазанках! Там стільки всього! І, як я зрозуміла, воно все міняється в залежності від свят, пори року чи просто натхнення та ідей працівників.




А ось трішки ВІДЕО з нашої прогулянки.

А ще ми нарешті вибрались до одного парку не далеко від нашого дому, котрого кожного року прикрашають різними фігурками з лампочок. Цього року, правда, не було мого улюбленого кораблика, зате був отаки млин


Інші експонатики ми зняли на ВІДЕО.

А під кінець тижня витягла мене Оксана знову малювати картину в Pinot's Palette. І ось яку зимову красоту ми малювали!


Правда, домалювати її в студії я так і не встигла, бо до кінця малювання в Оксани з'явилась ідея потрапити ще до одного магазина, який мав скоро закриватись (я ж казала вам, що з Оксаною завжди весело :)) і ми лише на словах вияснили що ще треба домалювати, зібрали речі і побігли в дощ з картинами в руках до машин :) І в магазин встигли до закриття і картини вдома домалювали :) Цікаві були вихідні!

6 comments:

  1. в мене брат питає - "а то вже не пора купити Данусику лего "Зірка смерті"? а нічьо, якщо я подарую його скдаженим?" ті хдопці, такі хлопці :)
    а Оксані "привіт", якщо вона мене пам'ятає :) гарно, що ви там "знайшлися" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. класний у тебе брат )))) кажи що вже пора, нехай купує! :)
      Оксані вітання обов'язково передам!

      Delete
  2. ох Лего оце моє слабке місце. всі дівчатка мріяли про Барбі, а я про Лего : ) і це мені що аж два роки значить чекати поки мала доросте? : ) Чикаго як живий! неймовірно!

    ReplyDelete
    Replies
    1. я почала дещо купувати вже після року )))) ну просто не могла втриматись ))) бо теж страшенно за лего (та і взагалі за конструкторами всякими) пропадаю. але реально Емілі почала ближче до 2-х цікавитись, як і машинками і паровозами ) так що і нам з татком щастя прийшло! але ті 2 роки якось так швидко летять ) мабуть з дітьми і з щоденними клопотами і приємностями, як з ними пов'язані, час швидше летить

      Delete
  3. кльовезний леголенд, але я не фанатка) хоча уявити скільки то ж часу і праці в тих всіх фігурках!!!.... то вражає
    картинка дуже душевна і затишна, хочу в той будоничок влізти, там же точно має бути камін)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. а мені все по тих чиказьких вуличках хотілось пройтись ) роботи там і справді багато... уявити навіть не можу... в мене перша думка була "от би сюди на роботу влаштуватись" :) цікаво чи швидко таке набридає )

      Delete