Dec 27, 2015

Тиждень 53 & Кулінарні Шедеври Нашого Татка

Отож, потягнуло нашого татка на кулінарію :) так-так, я не жартую! Причому так добряче потягнуло, бо він не тільки дивиться різні відео, як готувати не стандартні cмачні штуки, а вже все знає про різні типи ножів, про їх догляд і зберігання. В нас вдома за останні 2 тижні з'явилась нова гриль-сковорідка, ніж-сантока, крутий камінь-точилка і ще купа різних кухонних прибамбасів, які я навіть не знаю як називаються ). А приправ в мене тепер більше ніж продуктів в холодильнику - вся шафка зайнята різними перцями, травами і ще невідомо чим :) Кажу "невідомо чим", бо я ще в "таткову кухню" не пхалася - навіщо перебивати такий ентузіазм! :)

Так ось, вже кілька днів і вихідних поспіль Рома готує нам різні смакошики від якогось там Рамзея - провідного англійського шеф-повара і ресторатора :) Саме тими смакошиками я з вами і збираюсь поділитись сьогодні.

Детально рецепт розповідати не буду, бо сам шеф в відео, яке я теж вам планую показати, нічого детально не розповідає, тому все "на око" і видно в мого чоловіка око добре працює, бо виходило дуже і дуже смачно :). А тепер до страв, які ми смакували

1. Egg-Fried Rice Noodles with ChickenГотується швидко (до пів години часу), зусиль вимагає не так і багато, але дуже смачно і оригінально! Це рисові макарони з куркою і броколі. Особливого смаку придає часничок і броколі - саме завдяки ним страва виходить дуже цікава. Усім раджу!


Може фінальна "презентація" і не дуже (Рома не ображайся :)), зате смак дійсно кльовий!


2. Pork Chops with Sweet and Sour Peppers. Свинина з болгарським перцем. А оце мені засмакувало більше всього! Овочевий гарнір з перчика, цибулі і зелені вийшов просто "пальчики оближеш", а так як ми м'ясоїдне сімейство, то думаю навіть не варто казати як воно гарно смакувало з таким стейком. До речі, стейк не був well done, як я звикла, тобто він не був повністю просмажений, а швидше якоїсь middle просмаженості вийшов, що додавало йому особливої соковитості. Взагалі, американці-цінителі, ніколи не будуть замовляти чи готувати стейк до кінця просмажений, вони кажуть, що тоді він втрачає весь смак і соковитість і що це просто пересмажене м'ясо, яке неможливо їсти. А от так щоб рожевеньке всередині, а може навіть з кров'ю - оце в самий раз :)



Отака красота вийшла! Смачно, корисно, поживно! Якісь 30-40 хв. і оригінальна вечеря готова!


3. Ramsay's USA Breakfast. Фото лише фінальної страви, але з відео вам швидко стане ясно що воно таке. Отож це не просто якийсь омлет чи на що воно ще схоже на тарілці. Це терта на крупній терці картопля, трішки підсмажена, а потім запечена з яйцями в духовці. Ну там приправи всілякі... але картопелька дуже крута вийшла і знову ж таки досить корисна, бо все в духовці, а якщо і смажене, то тільки трошки і на оливковій олії (бекон не рахується, то вже на любителя, можна і не давати).


4. Christmas With Gordon Ramsay. А різдвяна вечеря 24-го грудня в нас була ну дуже вже не стандартною! І незважаючи на те, що Рома хвилювався, що вона не дуже вийде, було смачно :). А готував він пікантну картопельку, яку спочатку трохи відварював, а далі запікав з якимись там гострими перцями-приправами, індичку в соусі, свинний рулет і брюсельську капусту. Відразу скажу, що брюсельська вийшла добра, але то на любителя (я овочі люблю, але щось всякі запечені чи тушені капусти якось не дуже). Щодо індички, то мій чоловік це любить називати "законом курки" :) каже, що як би ту курку (індичку) не маринувати і який би соус не давати і як би не старатись, смачно запекти її цілою, все одно вийде звичайний смак вареного м'яса :) Ну десь так воно і вийшло цього разу, але мені таке смакує. А от свинний рулет був мега оригінальним - з курагою, фісташками і якоюсь непонятною зеленню та ще й з якимись гострими мисливськими сосисками в центрі ).



Ну а десертом вже завідувала я. Цього разу Тірамісу вийшло мега добре, мабуть тому що з філадельфія сиром - він додав якогось особливого смаку, та ще й кави я більше дала, то був чітко виражений кавовий смак. Але, напевне, основна причина смачності в тому, що я робила тірамісу в нових мартінках від Миколайка :)


І отаке чудо в апельсинових шкірках - часом дуже хочеться банальної доброї галяретки :)


Отакий смачний передноворічний тиждень у нас вийшов. І, до речі, хочу ще раз похвалитись якого маю чоловіка - він не тільки не кликав мене допомагати готувати свої страви, а ще й сам купував всі продукти і після всіх смачних вечерь сам мив посуд :) так що я мала собі таку "кухонну відпустку" :) Ромчик, ти просто молодець в мене! Надіюсь такий ентузіазм до куховарення це на довго ))))).

11 comments:

  1. ой, які ви молодці :) тато, котрий готує це супер!

    ReplyDelete
  2. Цікаво, що то наштовхнуло Рому на такі приготування?))) Діліться секретами) Ато за останні дні Юрко хіба приготував якийсь новий для нас коктейль Hot Buttered Rum Cocktail. Прикольний вийшов - заходьте в гості, поки він у нас ще є.
    До речі, оті рисові макарони я теж аперше попробувала, як Юрко їх готував. Колись на роботі він їх постійно замовляв. Але ми туди ще давали цибульку, перець болгарський,бобові паростки, змішували різні соуси і зверху посипали орахісом подрібненим.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Та от якось захопився тими кулінарними відео )) зайдемо в гості, то розпитаєте про секрети )) але щось бачу що ентузіазм потроху проходить... от думаю як би то його підтримувати )))

      Delete
  3. такий апетитний допис! можна ж і слиною вдавитись : )
    таки кулінарія то чоловіча справа, щоб вони там собі не вигадували : )
    а я тірамісу роблю з маскарпоне і таки у вигляді тортика, а не в бокалах. але то так довго, що не знаю чи наважусь. може вже в новому році : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. та, з маскарпоне теж добре - тож якраз таке оригінальне і має бути :) але от тортиком я щось не люблю, бо воно гарно не ріжеться мені і не так апетитно потім на тарілках виглядає.

      Delete
    2. та наче чудово ріжеться : ) а на тарілках воно довго не лишається : )

      Delete
    3. народ, мені слюна на клавіатуру капає!
      страшенно заздрю(щиро по-українськи))) що в вас такий тато, наш до кухні ні-ні, навіть розігріти щось то складна наука!
      страви кльові, але хіба мені - моє сімейство їсть бульбу макарони рис гречку мясо і всьо! які там зелень і броколі! то ж навіть вилкою не покопирсають...
      люди, ви що? які там тортики тірамісу різати, які тарілки? ставите тортівницю з тірамісу на стіл, кожному ложку в руки, а далі то таке - хто скільки встигне, гггг)))))

      Delete
    4. та то наш татко так повимахувався кілька тижнів і "заспокоївся" )))) але дуже сподіваюсь, що натхнення до нього ще прийде! а за "бульбу макарони рис гречку мясо і всьо" - в нас те саме )))) тому то так кльово було як нам татко спаржу приволік додому і броколі і якусь таку дрібну капусту! доця правда на то всьо носом крутила і не їла, але ми трохи посмакували чогось новенького )) а за тірамісу це 100% так і треба!!! )

      Delete
  4. Огого, ну ваш татко і дає.... йду щось поїм...

    ReplyDelete
    Replies
    1. смачного )) та і у вас татко крутий! пам'ятаю з твоїх дописів, що Петя теж має натхнення до готування )

      Delete