Dec 22, 2015

Тиждень 52 & Миколайко!

Перш за все, я б хотіла розповісти про неймовірно приємні і дуже-дуже неочікувані сюрпризики-подаруночки, які на нас чекали цього тижня. Не знаю чи колись згадувала, але я шалено люблю отримувати пакунки і листи поштою! Тільки от живучи в штатах, рано чи пізно починаєш про це забувати, бо тут "все поштою" - покупки всі онлайн, листи з банків, страхових, госпіталів... щодня витягуєш з поштової скриньки мінімум 2-3 конверти і це далеко не привітання чи якась особиста переписка, а стандартний друкований спам і реклама. А так хочеться щоб замість замовлення з Амазону, яке сама ж оформила на днях, прийшов якийсь пакуночок з чимось неочікуваним від когось за ким сумуєш :) А цього тижня ми отримали аж два таких пакуночки з далекої України і рідного Львова!

На початку тижня прийшов пакуночок від Віри - супер гарні віршовані книжечки і іграшка для Емілі (причому моєї улюбленої фірми Hape - дерев'яних екологічно-чистих іграшок) і розмальовка для мене, а ще купа цікавого солодкого, яке ми спочатку повісили на ялинку, а потім зняли, бо Емілі дуже швидко здогадалась, що це не просто іграшки, а їстівні смакошики :) Тепер їмо собі з Ромою втіхаря поки Емілі не бачить. Ото ти нам, Віра, нагадала дитинство з тими польськими горішками в шоколаді з клоуном!!! Смак геть не змінився! Ми так тішились з Ромою як їх їли :) Одним словом, дуже дякуємо Вірі, Марчику і Сашку за таку приємну несподіванку! Іграшку Емілі отримає на Новий Рік під ялиночку і обов' зково знатиме, що це від Марчика зі Львова!


А напередодні Миколайка, я собі так спокійно йду перевіряти пошту, не очікуючи побачити нічого особливого, а тут лежить собі біля поштових скриньок жовтенький пакунок дуже схожий на ті, в які пакує наша укрпошта :) і, правда, я не помилилась! Ще одна несподіванка цього разу від Каті! Книжки просто супер! За "Голову Мінотавра" я взялась відразу як тільки розпакувала пакунок, а з "Аптекаря" розпочну 2016 рік :). Каву наш татко вже розсмакував, а я сиділа поряд і нюхала запах шоколаду! А Різдвяні колядки вже починаємо вчити з Емілі! Велике дякую Катрусі, Тарасу, Дмитрику і Настуні за такі смачні і цікаві подаруночки!


І ще раз дякую Вам, дівчатонька, за те що не забуваєте про нас і тішите такими рідними, оригінальними і теплими львівськими подаруночками!

Ну що ж, а тепер до нашого домашнього... Купила я на подарунок мега велику класну бритванку для подруги (знаю що вона таку давно шукала). От тільки Емілі вирішила її спершу випробувати власноруч і далеко не за призначенням - вона на неї вляглась і просила татка щоб катав :) І звідки вона таке придумала? :) Було дуже весело, купа сміху і радості, тільки в татка добряче руки боліли після півгодинного такого катання :)


Гостювали в Браяна, який нам знову понавіддавав купу гарних іграшок-машинок з очками, бо казав що "з очками, то машинки для бейбіків"! :)


Я по-трошки, як є час, розмальовую свою розмальовочку... А Рома, як застає мене за таким заняттям, кожного разу питає що сталося і чому я стресую :))).


Напало на мене натхнення пошити для нашої ялинки спідничку, та і було ще трохи фетру, з якого не планувалось більше нічого робити в цьому році. Як на мене, то вийшло гарно і наша ялинка тепер вбрана :). Тільки от наступного року планую пошити трішки іншу спідничку - довшу і якусь м'якеньку, типу флісову і може біленьку... А наразі отака


Певно ми також були чемні в цьому році, бо до нас завітав дуже щедрий Миколайко і приніс багато гарних подаруночків під подушку! Емілі першим ділом знайшла кіндера і вже кілька днів ходить розказує всім, що Миколайко під подушку приніс яйце :) А ще ходить щодня по кілька разів під ту подушку заглядає і каже так розчаровано: "нема яйця" ))).


А ще Миколайко власноруч зробив фетрову ялинку для Емілі і поки всі спали, почепив її на стіну, та ще й поклав поряд цілу сумку маленьких прикрас і наліпок :) Ялинка викликала цілий фурор! Ми всією сім'єю її прикрашали, а потім Емілі ще разів 20 переприкрашала :) Наліпки теж виявились крутими! Їх можна переліплювати на стіні скільки завгодно, чим, власне, доця і займається вже кілька днів. Одним словом, ця ялинка, то певно найвдаліша мамина, ой тобто Миколайкова ручна поробка для доці :). Вирізати з фетру легко і швидко, гудзики пришивати ще швидше. Залишається лише іграшки підшукати щоб більш-менш плоскі були, але і ті можна власноруч зробити. Наступного року ще планую її вдосконалити може якимсь ланцюжком по краях... але до того ще далеко ).




Наш татко дуже любить отих таких хімічних резинових ведмедиків, та певно і не тільки наш татко - багато хто любить таке резинове погризти час від часу. От йому Миколайко і приніс просто гіганського! То тепер живе в нас на кухні і кожного дня зменшується в розмірах :)


А ще приніс купу інших потрібних в господарстві речей :) в тому числі і круте горнятко з СтарБакс і тепер я таке також хочу :)


А в своїх подаруночках від Миколайка я спочатку щось смачне приготую, а потім і Вам хвалитись буду :) Надіюсь всі цього року були чемними і отримали гарні подаруночки під подушку! Зі святами Вас усіх! :)

7 comments:

  1. Ялинка така прикольна! Роби все в двох екземлярах) Ми потім якось віддячимося)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ой, дякуємо! :) чесно кажучи я щось подумала про вас теж, коли робила ялинку, але в мене фетр закінчився :( а чекати на нього трохи таки доведеться... так що вже певно наступного року і вам ялиночку зробимо )) але маю ідею що ще таке можна було б зробити окрім ялинки і не під свята, то як вдастся і вам перепаде ;)

      Delete
  2. ой яка чудова ялинка : ) Миколайко молодець! : )
    ми були чемні і в нас чудовий подарунок. поки подарунок чемно спить маю час почитати улюблені блоґи : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. ой як ти кльово написала ))) то найкращий подарунок!! ви мабуть і справді дуже чемні були )))

      Delete
  3. а як ви ту ялинку до стіни приліпили? кльова, ти молодчинка!
    я от зовсім не встигаю, хоча то я трохи розлінилася насправді)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. а на такі спеціальні наліпки, які потім без шкоди можна відліпити, зараз лінк пошукаю на щось схоже.... отакі - http://www.amazon.com/gp/product/B001KYSAN4?keywords=adhesive%20wall%20poster%20strips&qid=1451174974&ref_=sr_1_1&sr=8-1

      Delete