Dec 9, 2015

Тиждень 47-49 & Зима, Гості, День Народження і Іменини

Усім привіт! Давненько не писала про те як минають наші тижні, чим ми цікавим займаємось і що взагалі відбувається в нашому житті. А відбувається багато всякого цікавого, тому читайте далі :)

Обіцяла я вам трошки розповісти про гостей з України, точніше одного гостя - швагра мого чоловіка, який приїхав в штати по роботі, але мав нагоду на кілька днів заскочити до нас. Потрапив якраз на день народження Емілі, понапривозив купу файних подарунків та і взагалі, як мені здалось, провів з нами гарно час! А ось кілька фото як Рома "вигулював" Юру і показував йому Чикаго та інші місцеві і не дуже атракції :)


Рома вибрав собі мотоцикл і наступний тиждень щодня мені розповідав який він крутий і що він собі колись такого купить :) А вибрав він його в музеї Harley Davidson в Milwaukee - крута місцинка, ми там колись були разом, дуже цікаво побачити всю історію Харлеїв ). Переглянула свої старі постики і зрозуміла, що якось не розповіла вам про ту нашу давню поїздку, ні про мотоцикли, ні про тамтешню пивоварню... ех... треба якось знайти старі фото і хоч ними поділитись.


Куди ж без "демонстрації" вечірнього Чикаго з висоти! Як завжди тут незамінним помічником став Hancock Tower, з якого, власне, і варто спостерігати отаку красоту.


Прилетів до нас Юра з Остіна штат Техас, а відповідно з тепла і +20 по цельсію, і в перший свій день в наших краях застав отаке :) Велосипеди примерзали до стовбів, снігу більше 20-ти см і справжні чиказькі вітри. Ото вдала поїздка в штати вийшла - Юра за 2 тижні побував у всіх кліматичних умовах і навіть встиг покупатись в Флориді :) 



Сніг випав на самісінький доцькін День Народження і малюк все бігав до вікна і тішився собі, а наступного дня з превеликим задоволенням залазив в той сніг мало не по пояс


А ще нам з України привезли силу-силенну гарних подаруночків!


Малюк вперто не давав вдягнути йому це платтячко на саме святкування, тому ми залишили його до Нового Року.


А тут доця в новій піжамці українського виробництва слухає як дядя з книжечки їй сам розповідає казки :) дуже їй та книжечка до душі припала - мабуть мамин голос вже набрид, а тут щось новеньке!


Це моє улюблене фото з святкування Дня Народження Емілі (мабуть ще й тому, що я сама робила фото-рамку і дуже вона мені подобається, хоч, насправді, неймовірно проста :))! Знаю-знаю, що ті хто нас завжди читають вже це фото бачили з іншого постика, але ж не можу я не додати його і до тижневих звітів, тому любуйтесь ще раз :)


Їздили ми до Браяна в гості і Емілі знайшла для себе щось таке чого раніше ніколи не бачила :) З задоволенням бринькала собі на тій гітарці і навіть щось підспівувала.


В морозну погоду гуляли ми собі по торговому центрі, пили наш улюблений Starbucks, а доця бавилась на майданчику і заводила нові знайомства :)


Як ви думаєте що то таке звірятка роблять на фото нижче? Варіанти відповіді пишіть в коментарях, а я тим часом розкажу :) Отож, це вони в Ріпку бавляться! Після Свята Осені в садочку Емілі собі вподобала ту казку і тепер виставсяє отак звіряток і приказує "тянут-потянут, а витянуть не могут" :)


Ну і як завжди епопея з взуттям. Купив собі татко хайкінг шузи і не встиг принести додому як доця вже взялась міряти. Одягнула, ходить по хаті і каже "трошки завеликі" :))))


А, взагалі, ми зрозуміли, що з нашою дитиною йти до взуттєвого то в самий раз - Емілі тоді на хвилин 30 "пропадає" і їй не треба ні мами, ні тата, ні печенька, ні шоколадки та і нічого іншого що вона, як правило, починає клянчити коли нудно :)


А ще в нашого татка були іменини і ми йому спекли отакого гарного вишневого тортика


А на цій солодкій ноті я і буду завершувати наш тижневий звіт :) Всім смачного!

8 comments:

  1. а в мене питання - в кого-то Емілі така блондинка? така вже світленька-світленька! і з блакитними очиськами - хлопці, бідолахи, мені їх вже шкода! :) hearbreaker-ка росте :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) ну-ну, побачимо яка то hearbreaker-ка виросте ))) Ой, та мені так подобається що вона така світленька, але вже потрошку темніти починає :( Я в дитинстві теж такою була, а далі геть потемніла...

      Delete
  2. от щастить же людям. я того року з такою надією летіла до сніжного Чикаго, а прилетіла в +15 і ніякого тобі снігу :(
    цікава в малої любов до взуття. мабуть і вдома можна так вивалити запаси взуття і мати собі трохи вільного часу : )
    я от не зважаючи на своє прізвище пекти не дуже вмію. може воно і на краще. бо з моєю конституцією тільки такі тортики і їсти : ) а так не вмію пекти, то немає чого і їсти : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Сподіваюсь що сніг ще в нас буде цієї зими, а то зараз якась пізня осінь +10 і зелена трава, так що я тебе розумію...

      Ха-ха, а з твоїм прізвищем і, правда, мала б добре пекти або принаймні любити це діло ))))

      Delete
    2. но-но, давайте не будем відштовхуватися від прізвищ)))))- сказала Юля Слабак))))

      Delete
    3. аха-ха-ха ))))) оце ти гарно написала )) 5 балів )))

      Delete
  3. душить мене щира українська жаба за отой ваш сніг)))
    ви взагалі дуже позитивне сімейство, тортик зачотний, а за звіряток я щось так і подумала, що то вони ріпку тягнуть)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ой дякую за "дуже позитивне сімейство", аж якось тепло на душі стало )) хоч то певно блог трошки перебільшує нашу "позитивність", бо якось лише про хороше хочеться писати )) але тепер будемо старатись бути ще позитивнішими )))

      щось мене теж та жаба починає вже душити, бо сніг пропав зовсім і не відомо коли знову буде )))))

      Delete