Jan 23, 2016

Memory Frame Для Емілі

Давненько зустрічала всілякі ідеї так званих Momory Frame-ів, наприклад, на Pinterest, але якось не задумувалась про створення свого власного. А ось тут Юля з Австралії надихнула своїм запитанням в групі Батьківство :) і я подумала чому б і ні? Чому б не створити собі такого домашнього Memory Frame-а і зібрати там усі пам'ятні і цінні речі моєї Емілі? От тільки таких речей виявилось надто багато, а "коробочки", які можна було б використати для такого проекту мають таки обмежений розмір :).

І все таки першим ділом я почала шукати так званий shadow box, який власне і мав би бути тією "коробочкою" для зберігання всяких цінних речей. Як завжди виручив Амазон. Далі почалось збирання по всій хаті речей, які мені дуже пам'ятні за перші два рочки Емілі. Сюди ввійшли і фото ультразвуку, і перша шапочка, в якій доця нагадувала мені маленького гномика, і іграшки, якими більше за все малюк бавився, і фото ручки-ніжки, і перша срібна ложечка... список (а спершу я склала список) вийшов довжелезний і я вже підсвідомо розуміла, що і половина тих речей не поміститься в один memory frame, надто вже багато позитивних спогадів. Тому довелось відсіювати. А тоді я подумала - а чому такий memory frame має бути лише один? Їх же можна робити скільки завгодно! Кожного року будуть назбируватись всілякі "матеріальні спогади", які не захочеться десь закинути чи загубити! З такою думкою відсіювати стало легше :) і фінально я вибрала лише ті речі, які дуже-дуже пам'ятні, власне, для першого рочку донечки. І ось що з уього цього вийшло:


Тепер це чудо чекає бути почіпленим на стіну поряд з нашими сімейними фото. А я тішуся, що всілякі, на перший погляд звичні для інших речі, і такі дорогі і багаті спогадами для мене, тепер знайшли свою місцинку вдома :)

П.С.: Попросили мене трошки розказати про всі ті пам'ятні речі, які ввійшли до нашого першого меморі фрейму. Так ось, та манюнька шапочка - це перша доціна одьожка в лікарні після отого зеленого чоловічка на фото, і дуже мені запам'яталась, бо Емілі в ній на маленького гномика була схожа :) А, власне, фото в тому чоловічку і шапочці, - це перше доціне фото, їй там, мабуть, десь годинки дві :). Далі відбитки ручки і ніжки. Так кумедно і важко було ті відбитки добре зробити. Ніжку ще куди не йшло, а от розгорнути ті маленькі пальчики було мега важко! Ще в меморі фреймі є одне з перших фото ультразвуку доці, на якому вже було добре видно курносого носика, якому ми дуже дивувались :). І перша срібна ложечка, яку нам бабця Іра подарувала і Емілі ще донедавна з неї гамала. Маленька карточка з параметрами доці - щоб не забути яку вона мала вагу і ріст при народженні (хоч мені здається, що я такого ніколи не забуду :)). А ведмедик - це ялинкова прикраса "Baby First Christmas 2013" - нам татко купив його на доціне перше Різдво. Ну і оскільки це меморі фрейм за перший рік Емілі, то я вирішила додати ще моє улюблене фото, на якому Емілі рочок. А іграшка-зеброчка заслуговує далеко не одного речення! Це наша перша іграшка! Величезне дякуємо Ірі Кварцяній за такий подарунок! Я тоді дізналась, що маленьким діткам легше розгледіти, власне, поєднання білого і чорного кольорів. Одним словом, перша доціна посмішка була адресована до зеброчки. Та і взагалі - це довгий час була найулюбленіша іграшка Емілі! Але вона доволі велика по розміру і не помістилася б до фрейму, от довелося її паперову копію додати :). А ось один з давніх постиків, в якому я згадувала про зеброчку. Ніби про все розповіла.

17 comments:

  1. Але ти молодець! Я тут кожен день заходжу, чекаю НОВИН )))
    Дуже рада що тебе надихнула, а ти в свою чергу надихнула мене, бо побачила як воно все класно вийшло, і видно як ти все робила (мене якраз цікавило чи клеїти чи то пришивати, а ти ще класніше придумала).
    Я щось не додумалась список скласти, бо також почала перебирати, а в мене море всього...
    Дуже класно вийшло, так мило, особливо сподобалось фото в шапочці і тут же сама шапочка, щоб уявити яка Емілі була крихітка :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Та воно ніби і простенько вийшло, бо я лише позбирала найголовніше і причепила кнопочками, але мені і самій дуже сподобався результат, бо воно все таке рідне і тепер зібране докупки :)
      Я от теж багато думала як то краще зробити (ще як ти запитала тоді в Батьківстві про поради) - але мені попався shadow box такий що на корку, то якось само собою вирішилось робити з кнопочками. Але для наступного меморі фрейму я мабуть дещо буду клеїти, бо думаю, що воно так навіть гарніше буде дивитись.
      А речей і правда багато назбирується! І так важко вибрати! Так що таких меморі фреймів має бути явно більше одного :)

      Delete
  2. Клас! Копнячки мені, я теж таке хочу!

    ReplyDelete
    Replies
    1. То дуже надихаюче заняття ото все докупки збирати і потім компонувати картинку :) я б вже за наступний бралась, якби тільки трошки часу було... от думаю може туди і перші слова якісь вписати і дрібні іграшки найулюбленіші взяти... з наступним буде явно більше роботи. Так що приєднуйся і ділись ідеями :) думаю в тебе ого скільки такого всякого для Златки позбиралось!

      Delete
    2. так би мені хотілось зебру, яку ви подарували, туди засунути )))) просто доця перший раз посміхнулась до неї, та і то довгий час була улюблена її іграшка ) але нажаль влізла тільки картинка зеброчки ))

      Delete
    3. для зебри треба меморі бокс, а не фрейм) ха-ха)
      Златине все в Украйні лишилося, треба буде обовязково привезти якісь речі.

      Delete
    4. то точно що бокс ))))

      Delete
  3. прикольна штука : ) треба було ще нам розписати значення тих всіх дрібничок.
    в нас з лікарні така ж шапочка здається перепала : )
    п.с. приєднуюсь до Юлі, теж щодня чекаю на НОВИНИ : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. ой та ті шапочки і пеленки тут певно однакові у всіх лікарнях ) і в фільмах американських точно такі завжди показують ) а новин, то ми і самі чекаємо )) поки малюку певно добре в животику :) а може не дуже спішиться, бо ми з іменем до кінця ще не оприділились ))

      Delete
    2. значення розписала ) зайвий раз було приємно відновити всі емоції пов'язані з тими речами :)

      Delete
    3. так, в фільмах не бачила, але у відео, які дивилась перед пологами від місцевих мамочок бачила пеленки такі з відбитками ніжок.
      Дарця теж не поспішала виходити : ) в кожного малюка свій час. ну ви чекайте, а ми кулачки триматимемо ; )
      так ще цікавіше з поясненнями : ) аж на мене нахлинули спогади (ха ха, наче то так давно було)

      Delete
    4. дякуємо за "кулачки" ))

      Delete
  4. всі новин чекають, а Оля творить і бложить :)
    гарно вийшло :) в мене теж шухляда з пам'ятками є, але я навіть не сподіваюся, що щось подібне зроблю :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. а Оля як новин чекає ))) сподіваюсь, що то ще трішки...

      Delete
  5. круто! навіть не думала, що те все якось отак кльово можна оформити, йолки, в мене діти навіть фотоальбомів не мають( ааааааа, я цей рік фотоальбомам посвячую, все - далі тягнути не можна)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. і мої не мають фотоальбомів... о, кльова ідея - присвятити цьому рік! :) беру собі на замітку!
      ха-ха, щойно зрозуміла, що написала про діток в множині ;)))

      Delete