Dec 17, 2015

Шопінг: Взуття

Під впливом сьогоднішньої 5-ти годинної "прогулянки" по магазинах, офіційно запроваджую нову категорію постиків - Шопінг. Тільки мова піде не про те який величезний вибір і класне взуття в гамериці, а якраз про його відсутність :). Точніше вибір таки тут суперовий - кросовки та інше спортивне взуття ви знайдете на будь-який смак, розмір і захцянки. Але мова, власне, піде про зимове взуття. І я говорю зараз не про сонячну Каліфорнію, де актуальність такого взуття цілком недоречна, а про зимовий Ілліной, де часом засипає снігом до 2-го поверху і температура взимку сягає до -30. 

Отож, мій перший висновок - американці "ненормальні" в плані зимового взуття :). В будь-якому магазині я знаходила тапки з мєхом, в тому числі такі, в яких можна вийти на вулицю
Їх тут до кольору до вибору і зустрічаються на кожному кроці і всі їх купують. Питання - навіщо американцям таке на зиму? Ну хіба для того щоб в машині було тепло їздити, бо судячи з вибору справжнього зимового взуття - вони лише те і роблять, що їздять на машинах.

В гамериці можна купити ферарі, коробочку для почищеного банана у формі самого банана або пінцет для вищіпування брів з вбудованим ліхтариком... але тут нереально купити зимове взуття! Перш ніж хтось зібрався зі мною сперичатись, я уточню, - мова йде не про спортивне зимове взуття, не про UGGі, не про фліс всередині замість хутра, і не про хутро на гомілці і цілковиту його відсутність на стопі. А про класичне шкіряне зимове взуття на хутрі, яке можна одягнути до більш менш класичного верху і в якому не холодно буде взимку. 

Тим часом UGGі я знаходило мало чи не в кожному магазині
Навіть кросівки з мєхом попадались під руку. В одному магазині, в одному єдиному екземплярі мені вдалось знайти щось більш менш утеплене, тільки те штучне хутро було лише на гомілці, а в п'ятку і пальці я приречена мерзнути, якщо купила б те взуття. 

Може я не потих магазинах ходила? Я обійшла Macy's, Nordstrom, JC Penny, Clarks, DSW, REI, ALDO, Crocs і ще парочку таких про які навіть не чула раніше. Висновок - кругом величезний вибір осіннього класичного взуття, а все зимове спортивне! Я була готова заплатити і $200 і $300 (хоч ні, з $300 трохи перебільшую, бо таки знайшла хоч щось віддалено схоже на класику, але доволі грубого виконання, за $275 і пожаліла грошей :)) лиш би мені було тепло взимку. 

І тут, вже змирившись з тим, що я буду мерзнути цього року, випадково натрапила на один магазинчик, який дослівно називається Аерозоль :) ну і ви певно здогадались, що я таки купила там взуття :). Назвати його класичним не можу, але і спортивним не назвеш. Воно, звісно, замшеве (шкіра з хутром мені жодного разу на очі не попадалась), має штучне хутро (навіщо натуральне в гамериці???) і більш менш пристойний вигляд. На жаль, фото вам показати не можу, бо того взуття, точніше потрібного мені розміру, не було в наявності :) тому я замовила його прямо в магазині і отримаю поштою лише за 7-10 робочих днів. А до цього часу офіційно мерзну в ноги і продовжую досліджувати тему зимового взуття в штатах :)

12 comments:

  1. шкіру і хутро в штатах важко знайти з простої причини — бороться з тим самим хутром та шкірою тут. я не пошановувач то мені байдуже. я люблю як раз спортивні варіанти : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. та і я люблю спортивні варіанти, але є всякі оказії чи одяг під які вони не дуже підходять... та і сюрпризом для мене виявився такий "вибір" в штатах... ну я розумію якщо б мало такого взуття було, ну так щоб взагалі ніякого!

      Delete
    2. вибір є. але те взуття буде дуже дорого коштувати. ну для мене то задорого за взуття : )

      Delete
    3. ну я б не назвала це вибором, бо навіть того, що дуже дороге, його мало і як правило одноманітне. та і для мене то надто дорого, я швидше пожартувала за 200-300 доларів за пару взуття )

      Delete
    4. просто треба в брендові магазини йти за ним, а не універмаги. ну і завжди є амазон : )

      Delete
    5. я в брендові також ходила, та і в "універмагах" теж багато брендового є, але для мене те що я бачила все одно "вибором" не назвеш. і онлайн на брендові дивилась, але якось онлайн замовляти взуття - це не для мене, принаймні покищо

      Delete
    6. все зрозуміло, ваша Галя балувана : )

      Delete
    7. :)))) нєєє, воно мені все якесь однакове просто, а хочеться оригінального ))))

      Delete
  2. А я от зацінила такий "вибір". Н, спершу я була так, як і ти налаштована, що нема нормального шкіряного зимового, але потім передумала, особливо, як купила такі легусінькі спортивні коламбіа, вони такі теплі і суперідеальні для прогулянок з дітьми. І тепер я розумію, що ніколи б не куплю собі шкіряні зимові, бо вони важкі і ну зосім не практичні. Нащо вони тобі? Ти точно в них гулятимеш багато? Чи то для якихось вилазок між люди? Бо для мене вилазка між люди - то переважно все одно приміщення буде, там мені телих чобіт не треба, можна і осінніми обійтися.
    А ось ті перші на фото угги - ооо, то я б від таких не відмовилася. На суху холодну погоду супер-пупер: тепло, зручно і не требі обтяжувати ноги зимовим взуттям.
    Словом, якби мені дали 300 дол на покупку взуття, то я би не купила одні, але шкіряні і теплі, а одні легкі і теплі типу спортивних, одні осінні якісь на дефіляду і отакі угги тапочки)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Щось певно я ще не готова до "лише спортивного". Та ні, я теж люблю спортивне взуття і одяг спортивний, але ще не готова відмовитись від шкіряного. В мене багато верхнього більш класичного одягу, є дублянка, є шкіряна куртка, до яких спортивне взуття ну ніяк не піде. Та і в Україні звикла більше до всякого шкіряного і ще не готова від тої звички відмовитись :) Я люблю шкіряне взуття, воно також буває легеньке і зручне і гуляла б я в ньому багато (якщо каблук не надто високий)... А оті другі уггі що на фотці, то для мене виглядають якісь грубі як лапті на ногах і я поки до таких точно не готова :) Ну а з тими "тапочками", то ще треба подумати - може вони і правда мають непогане застосування на теплу суху погоду, але коштують як чоботи! Я собі за $75 знайшла замшу з хутром + балончик до неї, щоб не промокали - побачимо чи буде тепло, зручно і сухо :)

      Delete
  3. так, тема взуття то болюча тема не тільки в гамериці))) я не люблю шкіряного взуття і майже його не маю, бо то ж тварин забивають на нього! я от думаю як то з мяса зіскочити повністю), але про взуття: я теж обходилася обшукалася нормального шкірзамінника, хоч і на флісі (на нашу то зиму і таке підійде), щоб висока халява і маленький каблучок, бо ж до плаття спортивного не взуєш. моделі є, і гарні, і дуже гарні навіть, і ціни приємні, але... всюди широка халява! ну реально, я певно як ти переміряла купу всього і всюди халяви такі, що ще пів ноги влізе... хоч бери неси вшивати до майстра... а тут таких нема(
    куплю взуття у львові, от)))
    так що то або ми балувані, або в україні таки найліпший вибір взуття)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ну так, халява тут також багато де широка зустрічається... та ще й часом мені підошва якась надто широка попадається - от дивишся на ту модель і вона якось не надто акуратно на нозі виглядає - розтоптано трохи чи як...
      і я і я хочу у Львові собі все покупувати, але щось той Львів так далеко...
      а я от не знаю як то від м'яса відмовитись... ми така "м'ясоїдна" сім'я )) недавно вечеряємо всі разом і чую від доці - "мама, дай ще мняска" :))))

      Delete