Mar 13, 2016

Тиждень в Слінгу і Життя Налагоджується!

Пам'ятаєте я вам розповідала про те, що Дейв самостійний хлопець? Саменький засинає, по 2-4 години спить в люльці, плаче тільки по ділу і таке інше... Так от - то було давно і не правда ) А якщо бути точним, то лише перші 3 тижні. А далі все шкереберть, чи то правильніше сказати - точно так як було з Емілі :) Тепер ми плачемо частенько, особливо якщо не на руках, а спимо тільки на руках (варіант - поряд з кимось, навіть дуже-дуже близько так щоб чюство локтя було - не працює). Ну ви зрозуміли, що нам всім тут дуже не сумно живеться ).

І тут в моєму житті з'явився ВІН! СЛІНГ! Дякую Ірі за те що позичила, а то якісь вони тут всі дорогі )

Насправді, Девід в слінгу вже, певно, тижні три, просто постик залежався в недописаних. Люди! Та це так круто, що я вам передати словами не можу :) Та в мене обидві руки вільні десь 3-6 годин в день (малий ще малий і довго може спанькати). Та я можу все на світі переробити! :) Хоча ні, не все, є кілька речей, які ну ніяк не вдається. Наприклад, як от сходити в душ :) ну воно ніби і логічно, але мені геть не підходить, бо люблю душ зранку, а доводиться тепер переносити цю справу на вечір. Є ще кілька рече, які робити важко, але реально, як от помити посуд, позбирати іграшки з підлоги, повитирати пилюку... Підсумую - важко робити ті речі, котрі вимагають двох рук одночасно (як от посуд мити) або ті, до котрих треба ну дуже вже низько нагинатись, особливо якщо це 150 дрібних іграшок розкиданих по підлозі старшою. Не пройшло і тижня як я навчилась того N-метрового шарфа зав'язувати без нервів :) і досить швидко щоб Девід, якого на 5 секунд поклали горизонтально, не встиг розплакатись :)

Окремий абзац для бабусь - ні, я не цілими днями отак його ношу; так, я кладу малюка час від час щоб звикав спати горизонтально (хоч, якщо чесно, то спрацьовує таке рідко); ні, його спина після слінгу кривою не буде; так, йому там зручно (було б незручно, не спав би по 2 години); і ні, мене спина не болить (почитайте в неті про слінг) :) Відповіла в сотий раз на усі запитання? :)

Тепер лише дочекатись тепла, щоб можна було годинами гуляти з обома, зараз це ну дуже вже складно, бо не в слінгу Девід спить аж раптом пів години, а за той час ми ледво до дитячого майданчика встигаємо з Емілі дійти (оскільки по дорозі зупиняємось біля кожної припаркованої машини і я чую таке "отакий ейч в квадратику це хонда" або "це тойота як в Каті а в Емілі є міцубісі" :)). Одним словом, гуляння з обома - це те з чим я собі поки дати раду ну ніяк не можу. Мамусі з досвідом, може підкажете якісь тріки? :)

15 comments:

  1. Рада читати! Класно, що ти так позитивно налаштована!

    ReplyDelete
    Replies
    1. та мушу бути позитивною, бо по-іншому не справлюся )

      Delete
  2. отжеж Девід, поламав малину : )
    я ще до народження розглядала два варіанти — слінг та рюкзачок такий спеціальний. начиталась, надивилась і досвіду подруг наслухалась. і навіть в список додала обидва варіанти. і тут на курсах нам показали таку мотанку boba. на кшталт слінга, але без кільця і не на одне плече. показали як то легко швидко зручно й затишно. я повелась. поки зовсім манюня була то так штука виручала. особливо коли довелось таки з манюньою в магазин заходити, мені було спокійно, що вона там захована. але потім її туди запхати стало дуже складно. ще й як не крути, але довго то все мотати. ми придбали рюкзачка. наділа, застібнула і засадила. дуже згодився в гуляннях з батьками в дуже людних місцях, де з візком таки важко довго і незручно.
    примітка для бабусь це щось! я досі слухаю причитання щодо автокрісла, як то незручно й шкідливо для дитини, бо має бути рівненько-рівненько : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. ото ти на якісь кльові курси ходила! нам тут про таке не розповідали навіть. Ми з Емілі також рюкзачком користувались, але він, якщо не помиляюсь, від 4х місяців вже, а я доцю десь з пів року почала носити ) теж дуже виручав і в поїздках і просто в гуляннях.
      ага, читала в тебе про автокрісло ) в нас таке ж було, але зараз ніби нічо вже не кажуть ) а взагалі в нас бабусі дуже делікатні обидві і так акуратно питають завжди "а йому хіба там зручно?" - десь так формулюють ))

      Delete
    2. наш такий, що від народження можна.
      ну тут формулювання „ой лишенько, вона ж ще мала, куди ви її посадили! спина буде крива! хто то таке вигадав знущатись з дитини так!“ ну і так як крісло то елемент візочка, то теж вислуховуємо, що неправильне купили, бо то калічить дитину.

      Delete
    3. до речі, я точно таку "переноску" як ти Олександра мала - бачила в тебе на фото :)

      Delete
    4. ми довго обирали і я задоволена дуже.

      Delete
  3. ой, як гарно :)
    я так і не спробувала слінг, а усілякими переносками лише при перельотах користувалася...

    ReplyDelete
    Replies
    1. та гарно воно гарно, але в мене часом відчуття, що моє 9-ти-місячне пузо нікуди не дівалось ))))

      Delete
    2. ти ж вже мама в квадраті, сама знаєш, що завжди так не буде :)
      ті дні, ніби й довго тягнуться, а місяці блимають й оком не встигаєш кліпнути...

      Delete
    3. тааа, ти права ) швидко той час біжить )

      Delete
  4. а мені щось слінг не пішов, ні рюкзачки потім... малий в них не хотів сидіти а мені було дико незручно і жарко... але моє чудо чудово спало в горизонтальному положенні, так що і потреби аж такої не було)
    але як вам зручно то миле діло - носіться разом)))
    ще трохи підросте і буде сам спатки, мій тепер навіть руку мою відкидує, як при засинанні гладжу, справжній брутальний чоловік, при засинанні ніяких ніжностей))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. з "брутального чоловіка" так насміялась )))) файно коли малюки такі самостійні )) читала як ти розповідала про те як малий сам в шафі заснув, а ти його по всій хаті шукала ))) ото не лише самостійний, а й креативний який твій Андрійко! :)

      Delete
    2. та, але то давно було))) тепер поки не засне тре лежати біля нього і робити вигляд що теж спиш, інакше репетує і не хоче сам спати. деколи він присипає мене а не я його)

      Delete
    3. ха-ха ) прикольно про присипляння ) в нас теж такий період був ) взагалі я ніяк не можу звикнути до постійної зміни поведінки тих дітей ) тільки вже ніби звик до чогось, як воно оп, і помінялось, причому кардинально :)

      Delete