Apr 18, 2013

Потоп По-Американськи

Сьогодні в Чикаго потоп! Я думала таке буває лише у нас, але всі ми люди і всі ми живемо на тій самій планеті, тому я помилялася. Власне все почалося ще з маленького вечірнього дощику, який плавно переріс в таку зливу, яку у нас називають "ллє як з відра". На вікнах суцільні водопади (за вікном нічогісінько не видно), а на другому поверсі протікає стеля (ходимо з вазами, тазіками поки не обжилися =). Рома сьогодні добирався на роботу рівно 3 години, уявляєте? Я не перебільшую і не жартую – ціленькі 3 години в дорозі (як правило це у нього займає 30 - 40хв.). Вночі гриміло і блискало так, що навіть я прокидалася (той хто мене знає мав би тут здивуватися =)). Всі дрібненькі озерця в нашому селі вийшли з берегів і затопили прибережні газони. Сьогодні під’їжджаємо до парковки супермаркету і думаємо, а чого ж вона пуста така – під’їжджаємо ближче, а вона виявляється повністю затоплена, лише скраєчку кілька місць вільних. 

Таких погодніх умов американці бояться не менше снігопадів, ось які пояснення неявки на роботу я сьогодні чула (від чоловіка і друзів, звісно,- я то і так вдома сиділа =):
  • У мене затопило підвал, тому буду працювати з дому
  • Затопило highway, доїхати немає як
  • Застряг на дорозі, повертаюся додому
  • Треба  вирішити різні справи вдома після удару блискавки
  • Закрили дорогу, немає як доїхати
  • Ставок біля дому вийшов з берегів - я в пастці =) В оригіналі так: "I'm literally trapped in my subdivision. Both exits from my subdivision are flooded from the pond overflow".

А були і такі, котрі "з горем пополам" добиралися на роботу, сиділи там пів годинки, а потім поверталися додому з фразою "погода погана, треба вдома сидіти" =).

Ось класний Репортаж мені підкинули (дякую, Діма!). Тут фотки кручє! =)

А ось кілька наших скромних фото/відео цього чарівного дійства:







Робота кипить =)


20 comments:

  1. і там москалі)) йой))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ой, знала б що буде така реакція, поставила б музичку на фон =) А що ніхто не знав, що Рома навіть вдома російською інколи балакав? Ех ви...

      Delete
    2. Він боявся це говорити у Львові))

      Delete
  2. Розчарована почути москальску розмову від Роми :-(
    Розумію, може це корінні росіяни чи білоруси які не розуміють українську, але всерівно прикро почути що Ви поїхали в такі далекі краї і змушені балакати москальською...
    Навчіть їх української!!! Або балкайте англійською :-)
    Не зліться, це як завжди від мене патріотичні думки в голос :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не ображаюся =) але нам так ок, а я то навпаки рада! Чому? Тому що тепер без проблем можу братись не лише за написання російських проповзалів, але і за розмови з російськомовними клієнтами =)

      Delete
    2. Оля, всегда знал, что ты умная девушка и снова в этом убеждаюсь:)

      Delete
  3. фігасє.. в вас аквапарк!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ага, поплавали вчора )

      Delete
    2. А зараз, до речі, в нас падає сніго-град! круто, ну нє? =)

      Delete
  4. Просто жесть! Интересно бы на такое в живую глянуть!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ну якщо воно тебе не зачіпає (не треба на роботу, наприклад), то тоді і справді класно подивитися ) але після того як добирання кудись займає в 6 раз довше, ніж зазвичай - то стає якось не дуже цікаво )

      Delete
    2. Да, я именно в формате сидение дома/в кафешке с чаем и имел ввиду :)

      Delete
  5. Ромко-Ромко, ай-яй-яй!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Олекса, чого тільки не зробиш щоб тебе розуміли :)

      Delete
  6. насмішило, коли уявила, як ви бігаєте з вазочками :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Я чекала такого коментаря! Дякую, Віка! =) Нарешті хоч хтось абстарувався від мовних баталій!

      Delete
  7. капець скіко водички

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ага! Десь певно днів 3-4 ще водичка не сходила.

      Delete