Aug 27, 2013

IKEA - Кращий Друг!

В тему до останньої статті про переїзд у нові апартаменти, хочеться також розповісти про такий відомий бренд, який усі з вас неодноразово чули. Отже, Ikea! В нас у Львові кілька років тому зявився магазинчик, котрий ніби то продає товар цієї фірми. Але повірте – зайти в маленьку "коморку" і вибирати товар по каталогах – це зовсім не фен-шуй. А от відвідати величезний 3-х поверховий магазин, де абсолютно весь запропонований асортимент товару можна попробувати, посидіти, полежати, посовати і навіть порозкладати – оце прикольно =). Тим, хто їздили в Європу і кому доводилося потрапляти в царство Ikea – мене зрозуміють. Там є все! І ще величезна купа всякого такого про що я часом навіть не чула або навіть і не знала, що воно мені виявляється все життя було треба =). 

Так ось – Ikea стала нашим кращим другом ще задовго до переїзду. А під час нього так взагалі! Чому Ikea? На це є три причини:
  1. Величезний вибір
  2. Доступні ціни
  3. Європейський дизайн (все американське дуже часто громістке і якесь надто пафосне)
А ще, як виявилося потім, Ikea – це дуже кльовий конструктор! Купив стіл, а до нього інструкція на кілька сторінок, де по кроках чітко і ясно розписано як його докупи зібрати =). Все, що тобі треба мати, так це викрутку і молоток. Причому мій чоловік умудрився забивати цвяхи моїм молотком для відбивання мяса =))) оскільки своїм ще не обзавівся. Дійсно, дуже легко і класно все збирається докупи! Правда є більш складні конструкції, котрі мають неменше 40 кроків, які необхідно пройти для того щоб отримати те що тобі треба, але не в цьому суть. Йдеться про те наскільки все продумано і зроблено для людей і зручно і швидко і цікаво кінець кінців! Насправді, я ніколи ще в житті не бачила як збираються меблі і тим більше не приймала участі у цьому процесі, тому може і ніші меблеві фірми це такі ж конструктори =). Але для мене Ikea якась особлива =). 

Загалом купили ми все, що планували: стіл на кухню + 4 стільці; комп’ютерний стіл; підставку під телевізор; ліжко + матрас; тумби в спальню; карниз, штори і фіранки. Це я вже не згадую про усіляке кухонне приладдя, постіль, рушники, чайник, тарілки і горнятка, а також прасувальну дошку і ще багато-багато отаких дрібниць! Залишився тільки диван. Ми б його теж уже давно придбали, але хочемо щоб він був розкладним. Серед американських такі знайти звісно можна, але по-перше – це не так просто (вони не завжди розуміють навіщо диван який буде розкладатися), а по-друге – як я вже згадувала – вони усі громісткі і пафосні і якісь дуже глибокі – одним словом не завжди зручні. Але ми придивилися одненький в Ikea, так що сподіваюся найближчим часом будемо дивитися телевізор вже з нього, а не з підлоги, сидячи на подушках =).

А загалом складали ми все в парі з чоловіком і працювали по справжнісінькому Скраму =)))) - одним словом купа приємних вражень!







А піанінко Ямахівське, не Ікеївське =)






7 comments:

  1. ахаха... ото я розумію.. ремонтні роботи!! так тримати, Рамон!! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. фсьо закінчилися ремонтні реботи =) хватіт нам меблі )

      Delete
  2. Олічка, ти написала: "А загалом складали ми все в парі з чоловіком", а на фотках хлоп якийсь? чи то я тебе не впізнав?))

    П.С: Тепер ви знаєте, що таке Лего для дорослих)) І чекаю запис якоїсь пісеньки на піаніно)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ну то я ще фотографом підпрацьовувала, тому мене на фотках нема =) А пісеньку запишу як тільки щось таке достойне навчуся =)

      Delete
  3. а де шафа чи гардеробна? щось я її не помітив? чи там поки що безлад і ти вирішила не фотографувати її?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ну шафами тут ніхто не користується - у всіх гардеробні. У нас їх дві - одна в спальні, а одна у вітальні (це не рахуючи ще кілька таких собі вбудованих "приміщень" але вже з поличками - наприклад для рушників чи посуду на кухні...). В гардеробних все гарно поскладано :-Р при нагоді сфоткаю і викладу =)

      Delete
  4. Піаніно!! Колись собі теж поставлюв оселі і дітей (якщо будуть) віддам у школу мистецтв...

    ReplyDelete