Nov 6, 2015

Тиждень 43-44 & Halloween

Привіт читачам наших щотижневих пригод :). Як завжди, розпочну з фоток донечки, хоч якщо придивитись до всіх мої попередніх тижнів, то такі фото з малюком займають мало не 90+% від загальної кількості фоток проекту "Мій 2015 у Фотографіях". Але що ж поробиш, якщо  такий малючковий рік видався :)


Вподобала собі Емілі дитячого возика і тепер катається в ньому сама з лялькою на колінках :)


Поставили дітям дошку під кутом до крісла, щоб вони машинки з неї пускали. Їх вистачило на 5 хвилин, а наступні пів години, вони собі на тій дошці просто валялись :)


Завели дитину до великого магазину з іграшками щоб побавилась (на вулиці було якось холодно і противно та ще й до всього темно і нам геть не хотілось гуляти). І що ви думаєте? То чудо побачило машинки і пів години з них не злазило - по 20 разів з однієї на іншу перелазило, крутило кермо і намагалось їхати. Щось вона дуже машинки, поїзди і автобуси полюбила останнім часом!


Дуже люблю як доця з тих пластикових гірок з'їжджає, а волосся дибки стає :) так кумедно!

А ось яка гарна осінь до нас прийшла! Всі дерева надзвичайно різнобарвні - приємно гуляти, милуватись, збирати листочки... І так би ми і робили щодня, якби то дитя не захворіло та ще й так що довелося антибіотики давати і нам двом з чоловіком з дому працювати і з малюком по черзі сидіти, бо спатки сама вона не хотіла ні вдень ні вночі, тому ми "чергували" по-черзі - пів ночі спала я, пів ночі Роман... так що тиждень видався загалом веселий...


А спали татко з доцьою і справді кльовезно :) не могла втриматись, щоб не зафіксувати ті моменти на фото


Надибали на парковці отакого поршика 70-х років і давай фоткати з усіх боків - за словами чоловіка це найстаріший Порш який ми коли-небудь бачили :)


А це в садку таку настінну газетку для батьків зробили! Емілі на обох фотках така серйозна і дуже зосереджено книжку читає.


Мала натхнення приготувати ось такого смакошика - фарширований перець. Дуже смачно, особливо в пароварці, але думаю і в звичайній кастрюлі не гірше вийде! Особливо рекомендую тим, хто дуже хоче голубці, але не має часу чи бажання бавитись з капустою. В перцях виходить навіть смачніше!


А це один з тих моментів, коли малий карапуз хворіє і відмовляється спати не на руках. А салфетки, то подарунок від татка :) досі не можу надивуватись тому як мало тим дітям треба для щастя! Купив татко доці 4 упаковки серветок і дав зі словами "це спеціально для тебе маленькі серветочки щоб носика витирати" - так Емілі наступні 3 дні тих серветок з рук не випускала! І що вона тільки з ними не робила - відкривала, закривала, пірамідки будувала, принцескам давала, просто в руках носилась, і навіть спала з ними :)


А тут і час Хеловіну прийшов! Ми особливо його ніяк не святкували цього року, бо якось не до того було з хвореньким малюком... Але все одно знайшли час приготувати два прикольні памкіни, які аж цілий тиждень світились у нас на балкончику.


Вже наперед знаючи, що в донечки в садочку буде свято на хеловін, а також парад костюмів і всілякі тематичні арти і розваги, мені захотілось приготувати костюм власноруч. Взагалі, костюм на будь-який вік, розмір і смак в гамериці зовсім не проблема - можна купити абсолютно в будь-якому магазині все що завгодно починаючи від качечок, зайчиків і принцесок і закінчуючи всякими суперменами, нінзями і т.д. Цього року (з тих костюмів, які ми бачили) дуже оригінально виглядала дівчинка в чашці від Старбаксу з кришкою і трубочкою на голові :) А от я для Емілі зробила білочку :) щось мені здалось що воно буде "в тему", та і кольори дуже хеловінські. І ось що в мене вийшло



Як на мене, то досить миленько Емілі в таких кольорах та і тішуся, що то все своїми руками :) Дуже мені такі спіднички імпонують - підходять до будь-якого образу і прикрасять будь-який костюм. Тому думаю, що це не остання така спідничка в моєму виконанні :) може якусь сніжинку малечі зроблю на новорічні свята... Все що треба для такої спіднички - це фатін відповідних кольорів, резинку на поясок, ще одну резинку для того щоб фатін добре закірпити і 2 години вільного часу щоб то все докупи зліпити :) В інтернеті є багато інструкцій як зробити спідничку-пачку і, як не дивно, багато різних способів, тому розписувати в деталях, думаю, немає сенсу. Скажу лише, що я спробувала кілька різних варіантів і вибрала, як на мене, найоптимальніший і найнадійніший (а якщо комусь цікаво, то потім розкажу в коментарях :)). Одним словом, ось яка у нас вийшла лисичка, яка в день хеловіну успішно просиділа вдома з антибіотиками і соплями... Зате ми трішки пороздавали цукерок діткам, котрі в гості заходили і пофотографувались в костюмі :)

11 comments:

  1. ох кльова фотка на гірці! така кульбабка : )
    і білочка-лисичка теж гарненька вийшла : )
    нам все не щастить тут з тим Гелоуіном. знов ніхто не прийшов : (
    а ви видужуйте давайте!

    ReplyDelete
    Replies
    1. а чого ж так? чому ніхто не ходить? мені здавалось що американці так помішані на тому ходінні по хатах... хоча мені теж важко судити, бо живемо в більшості серед індусів, а вони табунами бігають тут по апартаментах і цукерки збирають )

      Delete
    2. вони в квартирних комплексах схоже взагалі не ходять. в попередньому було мало дітей. а тут достатньо багато, то ми таки сподівались. але взагалі не ходили. вони всі зібрались і кудись звалили. ми ввечері гуляли там де саме будинки, а не квартири. от туди ходять. а ще всі знають місця де кращі цукерки дають і туди спеціально їздять збирати : )

      Delete
    3. ха-ха ))) прямо "місця знають" ))) прикольно ) мабуть таки так що по домах більше ходять. В нас просто в апартаментах багато індусів, бо вони між своїми ходять то і до нас заходили всі разом

      Delete
    4. та не смішно. все серйозно : ) є злачні місця, як то кажуть. найбільший успіх це знайти де дають повнорозмірні цукерки, а не мініатюрки. то ж справжня пригода для дітей.
      ми схоже живемо в місцях зі знаючими дітьми де кращі „врожаї“ : ) тут власне приватні квартири, не комплекс квартирний. тому була надія. але більше в мене, бо мені досі цікаво як то воно і дітки такі милі в костюмчиках. Олег зовсім не засмутився цількості залишених цукерок : )

      Delete
  2. фотка Емілі з кульбабозачіскою просто шикарна! видужуте чи думаю ви вже здорові)))
    я колись страшенно намордувалася з тою спідничкою з фатіну... але от про варіант завязати фатін на резинку а не шити його туди якось мені в голову не прийшов)
    ти молодчинка, і працюєш і з дитям все встигаєте... а я сиджу дома і нічого не встигаю... сором мені)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. моє дитя в садку, а твоє з тобою цілими днями, от і не встигаєш )) а я маю трохи часу, а все одно не встигаю... мені здається, що чим більше навантаження, тим більше всього встигаєш - принаймні якось воно в мене так виходить... а то зараз капець розслабилась...

      Delete
    2. не можу того лінка знайти, де описано як то так з резинкою швиденько ті спіднички робляться... зараз якийсь схожий пошукаю і додам :)

      Delete
    3. Ось він! http://shemkrasivo.com/yubki/yubka-pachka-iz-fatina-svoimi-rukami.html - навіть відео є і дуже все зручно і легко і доступно показано! :)

      Delete
  3. Ой як Емілі виросла. Чесно за ці кілька тижднів мені геть змінилась, і волоссячко вже таке довше :-)
    Фото з гірки це щось, дуже смішне, на вас певне всі на майданчику оглядаються, в хлопчиків так не видно ))
    Спідничка дуже гарна, та й весь костюм білочки чудово вийшов! Якщо колись буду мати доню то таку спідничку однозначно зроблю, виглядає дуже гарно і акуратно на поясі. Олю - ти молодець!

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую! ну та, для дівчинки можна такого всякого напридумувати пухнастого ))) А на майданчику і справді всі ржуть з нас ))) в інших діток чогось так дибки волосся не піднімається )))

      Delete