May 19, 2014

Про Людяність і Гусей :)

Першочергово у назві та і у самій статті замість гуся фігурувала качка :) Але коли подруга (дякую, Іра, за поправку =)) побачила фотку (ту що нижче), здивувалася що те створіння якось на качку не схоже. Насправді, я з самого початку думала що то гуси (міська я дитина що тут скажеш), але чоловік впевнено кілька раз заявив, що то качки (мінус йому великий за це))), от я і повірила (та і до мене тепер дійшло, що то ж гуси шиплять і бігають за людьми, а не качки ))).

Отож стаття:

З приходом весни (чесно кажучи вона так повноцінно ще і не прийшла, бо недавно сніг падав) до нас "на район" вернулися гуси (десь певно з каліфорнійських чи флорідівських теплих країв). До-речі, коли я кажу гуси, то ви певно собі уявляєте таких невеличких гусенят, які в нас по селах ходять. Так от ви помиляєтеся! Тут справжні здоровенні дикі гуси (ну є всякі звісно, але ті, яких найбільше, то просто здоровенні)! Уявіть собі створіння десь таке як лебідь. Тепер уявіть їх штук 10 разом. А тепер уявіть, як оті 10 штук летять (не так і високо) і кричать (тільки Емілі мені будять постійно) :). От в яких умовах ми тут живемо :) але я не про це... 

Біля нас недалеко є така собі плаза з магазинчиками усілякими продуктовими і не тільки. Я часом люблю собі туди прогулятися, поміряти якісь одьожки чи купити якісь продукти (є в цьому свій шарм, бо не часто вдається тут в Америці зробити щось на своїх двох - усюди як правило треба їздити). Під час отакого одного гуляння, на клумбі біля магазину я побачила гніздечко і отаку велику гуску в ньому. Уявляєте, звила собі гніздечко в людному місці на парковці біля магазину?! Не знаю що її там привабило... Побачила я це і спочатку якось втішилася, давай фоткати, а потім задумалася над її долею... Невже працівники магазину чи люди, які проходять повз, дадуть їй спокійно висидіти малят? Щось мені в це не дуже вірилося тоді... А кількома днями пізніше, ми з Емілі влаштували собі шопінг (шукали для доці панамки) і знову проходили повз ті клумби. Я була приємно вражена, коли побачила, що та клумба, яку собі облюбувала гуска була огороджена від людей такою широкою лентою. А для гуски, щоб було зручно виходити, зроблені "двері" :). Така ж конструкція фігурувала і на іншій клумбі - там теж собі гусочка примостилася. А тато майбутніх малюків так собі поважно круги намотував неподалік і як бачив, що хтось з людей надто близько до клумби підійшов, то відразу біг і шипів. Страшнувато воно так виглядало - на нас він теж так біг, то ми з Емілі втікали :)


3 comments:

  1. класно як! прикольні качки, потім про каченят напиши)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ой, ті каченята тут вже всюди ходять ) треба тільки сфоткати при нагоді!

      Delete