Oct 19, 2014

Острів Скарбів Або Як Ми у Флориді Відпочивали

Відразу скажу, що ні про які скарби йтися в постику не буде ). Просто місцинка де ми відпочивали має гарну назву Treasure Island і знаходиться у сонячній (і ще трішки дощовій Флориді). Чому "дощовій"? Та тому, що ми поїхали відпочивати не зовсім в сезон, і тому трошки мокнули. Але почнемо з самого початку...

Перше, що я для себе зрозуміла і що всім раджу: якщо є маленька дитина, то у відпустку беріть з собою котрусь бабусю =). Ми супер гарно відпочили не тільки тому, що були на океані (чи то правильніше сказати затоці), грілися на сонечку, плавали, мокли під дощем, каталися по узбережжю, а ще й тому, що мали можливість провести трошки часу вдвох з чоловіком ). Звісно, ми не зловживали допомогою бабусі (їй же також відпочити хочеться), але часом собі дозволяли залишити малечу і принаймні вдвох поплавати. 

Про клімат і океан. Хм... я ще певно такого клімату не зустрічала... Температура не падала нижче 32 градусів, навіть тоді коли на вулиці цілодобово лив дощ. Сонце жарить, але тобі класно і зовсім не гаряче. Вода мала темпертару певне під 30 градусів і теж не сильно охолоджувалася (ну хіба один день такий був, коли шторм налетів). Щодо води, то це була найтепліша солена вода в котрій я коли-небудь купалася! Тому було кльово! =) Кругом дрібний пісок... Широкі піщані білосніжні пляжі! Ну такий він вже дрібний що стряхнути його з себе просто неможливо! На доці він був усюди ) попробувала Емілі його вже в перший день і потім собі час від часу смакувала ). Але пляжі і правда гарні... Що мені не дуже сподобалося так це колір води. Вона зелена... Чиста, гарна, але зелена і тому не прозора. Можливо це затока така попалася, може у відкритому океані вона була б синенька...



Про людей на пляжі. Їх нема =) Їх і правда там нема! Гуляють собі пари - старші і молоді, бігають хлопці і дівчата чи на велосипедах катаються, але не лежать і не купаються! Може я трошки перебільшую, бо десь на відстані 20-30 метрів від нас хтось там засмагав ніби, але то хіба називається що на пляжі є люди??? Воно ніби і прикольно, але так дивно якось... Зато вільного простору було море та і місця рушниками зранку "бронювати" собі не треба (а то як згадаю Туреччину...). Зате які там ракушки!!! Ніколи не вірила що то можна самим такі величезні закручені ракушки назбирати!!! Я такі хіба в Криму колись по 5 грн. купувала )).

Доцька собі тішилася, бавилася, купалася багато-багато, гамала пісочок, а ще спала на пляжику під парасолькою. І скільки б я її не мазала кремом з фільтром 60, Емілі все одно умудрилася приїхати з відпочинку засмаглою =) Ото вже вітаміну D на рік наперед набралася!





Особливо про якісь туристичні атракції я не розповім, бо то був такий собі лінийвий відпочинок біля океану (доцька не дуже полюбляє в машині подорожувати, принаймні поки). Каталися собі узбережжям, дивилися на сусідні містечка - кругом гарно, чисто, прикольні готельчики чи особнячки, спокійно, тихо... Там більше сімейний відпочинок, а якщо хочеться шуму і пригод, то треба в сторону Маямі їхати. Якось ми і туди собі виберемося =).


6 comments:

  1. як класно! супер супер супер!!!!! фотки бомбезні просто, а бабуся під боком то завжди добре;) я от в Україну на тиждень збираюся і знаєш що? так тішуся, що не прийдеться з дітьми бавитися, годувати і так далі, що бабусі-дідусі то все візьмуть на себе, що аж соромно деколи стає.... що я отака от мама. А потім думаю "нєєєєєє, я трохи відісплюся-відпочину, а дітьми тре ділитися;))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Правильно-правильно! Малюками треба ділитися :) в мене, правда, нема дуже з ким тутка... але як все буде добре, то весною знову на Україну! Гарно тобі з'їздити і відіспатися-відпочити! =)

      Delete
  2. супер пупер пляж! я про такий "тихий" мрію ) а фото пречудові!

    ReplyDelete
  3. яка вона у вас вже велика :)
    А наше малятко теж любить спатки отак на животику :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ухти! А скільки вашому малятку? Вітаю!!! Дітки то так файно =)

      Delete