May 12, 2015

Тиждень 19 & Дитячий День Народження

Перш за все по проханню читачів додаю фото наших "японських котів"


Цей тиждень видався просто неймовірно смачним! Ми щодня, починаючи з понеділка, купували або готували якусь нямку. Про те, що воно все і правда було дуже смачним свідчить ще й те, що я не встигала робити фото :) а коли пригадувала, що так і не зробила фотографії для блогу, то вже і фотографувати було нічого. Одним словом робила я цього тижня фаршированого перця - дуже гарна страва, коли хочеться голубців, а в магазині немає капусти або просто немає часу для завертання рису з м'ясом в капустяні листя. З перцем все значно простіше і швидше, а смакує не гірше! Потім ми купили кавуна - першого в цьому сезоні. Відколи приїхали сюди, то "живемо" по-українських правилах щодо їжі, а саме - кавуни смачні і не підсипані бувають лише в серпні :) Але, як виявилось, тут кавуни можуть бути солодкими навіть на початку травня, головне знати місця де їх купувати. Ще цього тижня було саморобне морозиво - вперше спробувала зробити і тепер більше магазинного не купуватиму! Робиться надзвичайно просто і швидко, а коли я чоловіка запитала чи він відчуває різницю з магазинним, то відповідь була такою: "Так, відчуваю, в домашньому значно більше полуниці" (я полуничне робила) :). Потім ми готували яблучно-грушевого штруделя - і знову легко, швидко, смачно. Коли вдома мала дитина, то і рецепти вибираєш по принципу - час готування не більше 15-ти хвилин :). А штрудель ще й корисний який! Тут я вже фото встигла зробити:


Далі були дитячі сирні печенька. Давненько хотіла знайти якогось легкого смачного дитячого рецепта тіста з творогом. Натрапила на такий і відразу випробувала (рецепт якось окремо опишу). Малюк за кілька днів стоптав ті всі печенька - значить добрі були :).


Ще ми розвідали кілька нових дитячих майданчиків не далеко від нас і ще кілька залишили бути розвіданими наступного тижня. Отака конструкція дуже сподобалась малюку і вона без перестанку там лазила.


Кожного року на початку пляжно-відпочинкового сезону в нас з чоловіком одна і та ж проблема - ми не маємо панамок на голову і пляжної сумки :) Ну правда, кожного року одні і ті самі розмови - десь вже 6 років поспіль... :) І тут, прогулюючись з малюком в магазині, я випадково помічаю якогось ніби симпатичного капелюха, та ще й за 7 доларів, та ще й білого (до всього пасуватиме), та ще й мого розміру... Дзеркала там не було, томі приміряла хіба на доцю


Емілі сподобався, то я і купила :). Вдома приміряла і вирішила, що як на 7 доларів, то класна шапка, та ще й плечі накриває. Тепер залишилось панаму чоловіку купити і нарешті вибрати пляжну сумку, а там і подорозі літні плануватимемо :).

В суботу запросили друзів - гостей повна хата назбиралась - так що смачний тиждень продовжувався. Смажили на балконі всілякі бургеро-сосиски, булочки, овочі і спаржу. Було смачно і весело!


Рома мені попалив крісла і тепер обіцяв їх пошкрябати щоб були як новенькі - пишу про це тут, щоб він не забув обіцянку :) Після того як гості розійшлись я нарешті звернула увагу на те, що робиться в дитячому куточку... а робилось там отаке


Я вклала Емілі спати і думала, що до ранку, то все не позбираю :). Діти повитягували всі можливі коробочки з пазликами, іграшками, книжками і конструкторами! Зате зайняті були на цілий вечір - так що гріх жалітись :)

І навіть недільний ранок видався смачним - отримала шоколадний подарунок від донечки і чоловіка на День Матері - кожна цукерка підписана - так цікаво знати що ти їж :) Тепер треба постаратись розтягнути 680 грам шоколадного задоволення з усілякими начинками хоча б на тиждень.


В неділю ми ходили на день народження - ще одна дитяча розважальна кімната до колекції! Чудовий спосіб "втримати" дітей різного віку на одному місці - є гірки для малюків, а яке великі дорослі - сама б покаталась; є всілякі лазанки, магазинчики з іграшковими продуктами і касовими апаратами, залізниця, конструктори і навіть дитячий куточок для найменших. Емілі звідти годі було забрати :)




А ось який крутий був шоколадно-полуничний тортик MONSTAR :)


Отакого метелика на квіточці нам зробив спеціально навчений дядя - доця якось не зацінила, а мені дуже сподобалося! Хотілося б навчитись отаке накручувати з кульок :)


І трішки ВІДЕО на завершення :)

6 comments:

  1. який насичений тиждень у вас був! рецепти морозива попрошу теж)))
    о і ще, а ми з Емілі мультики диветеся?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Рецепт морозива дам обов'язково - планую найближчим часом статейку з легкими рецептами-порадами для мам ))

      Мультики - так дивимось, бо без них часом просто не реально переодягнути дитині підгузника, чи просто витягнути її з піжами ))

      Delete
  2. я готую здебільшого вдень, коли ще нема кому знищувати, тому встигаю фотографувати без проблем : ) а вихідні я не готую. або пригощає Олег, або їмо наготоване на тижні. вихідні ж : ) так що заінтригована описом страв. але читаю пізно, то може і краще, не спокушатиме щось зажувати : )
    така кльова світлина Емілі в капелюшку! така задоволена!
    а дітки ще не дуже розійшлись з безладом. буває гірше. значно : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. та то я трохи з неправильного ракурсу фото хати зробила )) там в далечині отой кольоровий килимок просто завалений пазлами, якимись картинками (навіть не знала, що такі у нас є ))) і лего )) так що збирати то все і правда було весело!

      А на вихідних і правильно, що не готуєш, ми теж так робимо - вихідні ж )

      Delete
  3. І я просто торчу від фото в капелюшку! його варто було купувати хоча б через це фото )))
    Я от дивлюсь на твої шоколадки і слюнки течуть. Моїм хлопцям треба такі добрі будильникові нагадування на всякі такі дати ))
    Класно вихідні з друзями проводити, в класній компанії, правда ж?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Я сама торчу від того фото )))) така позитивна там і зубата )) мене так завжди смішать ті її передні два зуба ))

      В нас тут багато друзів "назбиралось"... може навіть більше, ніж у Львові... навіть не знаю чому так... може вдома ми більше часу з рідними проводили, а тут рідних немає поряд, тому частенько тусуємось з друзями - і це правда дуже класно!

      Delete