Aug 26, 2015

Тиждень 33-34 & Air And Water Show

Привіт моїм читачам ) щось давненько я не писала, але це тому, що дні дуже насичені і на всіляку писанину зовсім немає часу... я вже навіть трошки скучила ) Розпочну відразу з самого цікавенького - Air & Water Show. Два роки тому нам вже раз пощастило потрапити на таке шоу і відтоді ми для себе зрозуміли, що завжди будемо старатись на нього приїжджати. Їхати нам до Чикаго не так далеко, але ж самі розумієте... бувають всілякі обставини... Цього року все склалось гарно і ми сповна насолодились крутими літачками, котрі літали ну дуже вже близько до нас і було по-справжньому круто!




Дуже масштабним виявилось шоу цього року! Літачки таке витворяли в повітрі, що весь пляж просто аплодував! А ось як, власне, той пляж виглядав


Людей море і всі найкращі місця зайняті ) одне з них таки дісталось нам і ми собі тусувались біля самої водички. Діти від неба погляду не відводили, як тільки чули здалеку гул... та і не тільки діти )


А ще були танці на пісочку, купання, пірнання, цьомчики і море радості :)





А ось тут можна собі прочитати наше перше враження від побаченого ще два роки тому.

А далі ми собі пішли гуляти містом і їсти наше улюблене морозиво в Ghirardelli. Як замовляли, то геть забули про величину порцій ) отож, як доведеться вам колись побувати чиказькому Ghirardelli, то не замовляйте дві кульки морозива, бо то, певно, з пів кілограма вийде ).


Ще були стейки - на цей раз в спеціальному маринаді, причому інгредієнти на нього вийшли дорожчими, ніж саме м'ясо, а хто трішки розбирається в хороших американських стейках, то знає, що вони далеко не з дешевих ). Отож, дуже вже Ромчику захотілось смачно замаринованого стейка - він сам готував маринад, а потім сам того стейка смажив (хоч я швидше сказала б що палив, а не смажив :))



Але вийшло смачно, хо, як на мене, то трошки кислувато ) наступного разу будемо ще щось новеньке пробувати готувати.

З повсякденного - ми як завжди розвідуємо нові дитячі майданчики і випробовуємо нові "атракціони"


їздимо на озеро


шопінгуємо в пошуках гарних речей і привабливих знижок (а от поки ми, власне, ходимо по усім цим безкінечним магазинам, доця собі з манекенами тусується)



а ще малюк малює (знайшли магазинчик де є така опція для дітей) і робить гарні селфі :)


З неповсякденного - я купила собі мамського записничка-органайзера і тепер краще менеджаю всі свої мамські, домашні та інші справи 


насолоджуємось кавуською від Starbucks в улюбленому книжковому (поки малюк собі самостійно "читає")


На днях зустріли біля наших апартаментів сокола чи то яструб був, но точно не орел і не сова, як припустила індуска, котра просто вилетіла на вулицю щоб встигнути то все дійство пофоткати. А фоткати, повірте, було що! Бо спершу та птаха сиділа собі поважно на гілці і зовсім людей не боялася, а потім спіймала білку і давай її їсти... Ну тут ми вирішили, що вона, певно, якась небезпечна і пішли від неї подалі :)



Так що тижні були гарні і сповнені цікавих пригод. А усім читачам бажаю гарного настрою, цікавих буднів і смачної кави :)


12 comments:

  1. Чого білку не врятували? )))) Мені виглядає більше на сокола та хижа пташка. Я б її боялася після того, як вона хапнула білку. До нас, до речі, теж колись прилітав сокіл, сидів на нашому заборі на терасі.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Та тій білці вже б нічо не допомогло )) та і, справді, страшнувато - ми як на то глянули, то в моменті втекли звідти.

      Delete
  2. дві кульки? та я одну ледве дужаю : ) ви сміливі : )
    мала така кльова на фотці з сестричкою!
    бідна білочка : ( я так люблю білочок

    ReplyDelete
    Replies
    1. ага і я одну ледво-ледво доїдаю )))) ми просто дуже рідко його їмо і періодично забуваємо які там гіганські порції!!!

      Delete
  3. Класні танці біля моря :), а фотка, де три красуні посміхаються, то просто балдьожна :).

    ReplyDelete
  4. Після слів "птаха сиділа собі ...а потім спіймала білку і давай її їсти. я так реготала що на мене пів офісу ззиралось)))) Дуже неочікувано, тобі прям сценарії до фільмів писати :-)

    Фото з пляжу де ви 3 дівчаток просто мега класне!!! В рамочку і на стінку.А розкажи ще про той чудо-огранайзер для мам.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) з птахою десь так і було - я чисту правду писала )))

      А той чудо органайзер, то нічо такого особливого, просто собі гарно розграфлений блокнотик в якому багато місця для писанини - якраз стільки скільки мені треба, щоб всі свої щоденні справи туди записати з датами, наклейками, годинами і т.д. А так як я такі всілякі штуки люблю (хоч те саме можна і писати абсолютно в звичайному блокноті за 2 долари, замість 16-ти ))), то мені тепер легше все менеджити і я більше почала встигати :)

      Delete
    2. ану фото записничка детальніше!
      то яструб більше виглядає, але щоб отак в місто собі залетів на білок пополювати... але таки кльовий,
      в вас усіх такі насичені тижні, що мені аж соромно за мої фотозвіти... бо тут в Левіце відбувається ціле велике "нічого"!
      і в таку жару взагалі десь ходити не хочеться... правда ми були тиждень в Хорватії, то було вже цікавіше;)
      Емілі така доросла вже, все рівняю до свого Андрійка, який такий лінтяй, що ще гірше за мене)))) ніц не хоче вчитися!

      Delete
    3. щось я не дуже розбираюсь в тих птахах... але в нас ще тут сови бувають частенько, та і взагалі всяка інша екзотична живність поміж апартаментів бігає :) в парках олені гуляють, в лісо-парках - єнотів купу зустріти можна, а білки, зайці, скунси, то вже мені навіть банально писати )))

      а тижні не такі і насичені, просто мали трошки гостей, то їздили і вичитували всілякі цікавинки які тут відбуваються, а от гості вже полетіли від нас і знов будуть наші прогулянкові будні...

      біжу читати твого бложика, а то вже бачила, що ти там щось новеньке запостала!

      та й добре, що не хоче вчитися - в дитини має бути дитинство! я з малою роблю лише те, що їй цікаво, а всього чого треба вона ще встигне навчитись :)

      Delete
  5. Щойно помітила, що на фотці, де ми з Емілі танцюєм, Емілі наче реп читає :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. точно )))) так ще руку показово в бік виставили :)))

      Delete