Sep 21, 2015

Теплі Історії Від Надійки Гербіш

Навіть не знаю з чого почати... Історії від Надійки Гербіш і справді дуже теплі, легкі, приємні, добрі, кавові... можна ще багато таких позитивних слів підібрати, описуючи їх... тільки проблема в тому, що вони не мої... :( для мене вони надто якісь приторно солодкі... може проблема в тому що я не п'ю кави? але я люблю шоколад, а Історії до Шоколаду не вразили точно так само як і До Кави... мало того здались дуже схожими до попередніх і одноманітними. Загалом мені імпонує Надійка і її світогляд, люблю читати її блог, просто обожнюю всі історії Мишеняток і "Одного Разу На Різдво" (та і не тільки я, але і доця в захваті від тих дитячих книжок), а от Теплі Історії щось не пішли... Надто вони якісь приторні і вже аж надто добрі... Я, звісно, вірю в прекрасне, в доброту, любов і хороші справи, але... ну не знаю... мабуть то просто не моє. Хоч було кілька таких, які я читала зі сльозами на очах, але лише кілька... Одним словом, якщо любите каву і хочете багато-багато добрих, світлих і ласкавих історій, то ці книжки для вас ). О, я тут подумала, може треба було читати лише по одній в день? Якраз зранку, як не до кави, то хоча б до чаю ) а не залпом всю книжку? Може моєю помилкою було, власне, підхід до прочитання і я не вловила суті... ну не знаю, але якось отак ).

3 comments:

  1. ооо! от в мене такі ж враження! правда я її дитячих книжечок ще не читала, але мені здалося, що надто все однаково в Надійки виходить...

    ReplyDelete
    Replies
    1. от знайшла і твої книжковраження ) може і направду та різноманітність нікому не треба і треба щоб було позитивно, але якось воно мені було надто аж "позитивно"... я відразу після цих книжок взялась за Карлоса Руіса Сафона з його кошмарами ))))

      Delete
    2. Про Сафлна з кошмарами насмішила :)

      Delete