Sep 8, 2015

Тиждень 35 & Fields Museum і Шкіряне Весілля

Останні два тижні були дуже насиченими, тому повернусь до старої доброї традиції розповідати про кожен по-черзі. Отож, почнемо з 35-го. Це останній тиждень, коли Наталя ще гостює у нас, а я можу спокійно досипати зранку, їсти все ще гарячу їжу і відвідувати rest room з закритими дверима! Файно мати няньку! :) Але тепер про найцікавіше. Цього тижня ми собі поїхали в Чикаго, без машини, як завжди, і навіть без Роми (це я вперше в Чикаго без чоловіка), та ще й поїздом. Було круто! Емілі поїздка в поїзді сподобалась, певно, більше за все, і їй було абсолютно все одно на ті розмальовки і іграшки, які я набрала з собою, щоб забавляти її в дорозі. Натомість доця собі цілу дорогу дивилась в величезне вікно, рахувала машини, називала знайомі кольори і просто любувалась краєвидами. Так пройшли наші перші 50 хвилин дороги до великого міста ). А далі було багато сонечка, озера, трошки шумних вулиць і музей!!! А пішли ми собі до Fields Museum, бо Наталя страх як мріяла кості динозавра побачити :). Я на таке всяке трохи вже надивилась в Нью Йорку, але і сама з задоволенням пішла до музею. Тільки ми зайшли всередину як Наталя відразу ж побачила ті омріяні кості та ще й у вигляді гігантського T-Rex-a :)

Тим часом Емілі запримітила прямо там,- в холі музею, слонів!!! І на тому її зацікавленість іншими експонатами музею закінчилась :) Вона готова була від тих слонів цілий день не відходити!!!

Вже і лежала біля них і розказувала, що в слонів великі попи, і як логічний висновок - "великі какашики" )))

А як тільки бачила, що ми намагаємось її кудись в сторону відвести (в сусідній зал музею наприклад), то виривалась з рук і з криком "анана" бігла до своїх слоників! Але про "анана" і що воно таке - в іншому постику ). Тим не менше, знайшлася ще одна місцинка, яка доцю зацікавила не менше, і з фразою "диви бичьок клясь!!!" ми зайшли подивитись на інших mammals ).

А далі, поки Наталя собі дивилась фільмика про вже згаданого вище T-Rex-a - так-так, саме про отого конкретного, котрий в холі стоїть, ми теж вирішили піти на 3D. І дивились ми історію Галапагоських островів! Це вперше ми з Емілі собі в кінотеатра сходили та не просто якогось там, а 3D! Емілі героїчно висиділа 20 хвилин фільму з 25-ти. Причому уважно, в окулярах, та ще й розповідала мені по-ходу де там рибки, якого вони кольору, на вулкан казала "вогонь", а в тих місцях де пташки танцювали якісь танці і цьомались - дуже тішилась :).

Одним словом, гарно ми погуляли по музею і зайняло воно в нас майже цілий день, тому під вечір ми лише встигли зустріти татка з роботи, котрий тепер в нас міських хлопець і працює в Чикаго :), а ще сходити на крутого чиказького щойно-збудованого майданчика і побігати за чайками біля гігантського фонтану!

А майданчик і правда дуже крутий! Напевне, найоригінальніший з тих, що я поки тут зустрічала - з усілякими підвісними мостами і трубами-гірками, лазанками, корабликами і всякими іншими крутими атракціонами.

А ще в нас з Ромчиком була наша третя річниця весілля :) Шкіряна! Гарно собі посвяткували, обмінялись шкіряними і скляними подаруночками (бо ще є теорія, що за більш сучасною традицією це Скляне весілля) і тепер я теж маю свою шкіряну Пандору :)

А батьки нам сказали, що за ті три роки ми ого скільки всього встигли :) і одружились і в гамерику поїхали і малючка собі народили та ще й по-подорожували нічогісінько так і Європою і штатами! Надіюсь наступні роки будуть не менш насиченими цікавими подіями і такими ж щасливими! А отаку смакоту ми собі наготували на вечерю :)

Смачного :)

18 comments:

1. Вітаємо з річницею! Емілі вже геть доросла!

ReplyDelete
  2. о з річницею вас! хай їх буде ще багато!
    скляне то мабуть бо перші 3 роки найважчі. і якщо витримали, то далі вже нічого не страшно : )
    в нас тут теж є музей, в якому схоже є динозаврики. все ноги не дійдуть : )
    а де де ви були в Європі та Штатах? розповідай що цікаве-варте? може я свій списочок поповню : )
    п.с. а що то за загадкові мушлі їстівні?

Replies
    1. А мушлі - це макарончики з начинкою у вигляді м'яса з овочами. А зверху звичайний підсолений домашній сир :) Дуже смачно! тільки трошки довго пацькатись, щоб воно гарно виглядало.

Delete
  3. Дякуємо за вітання! :)
    А то так завжди - як десь поряд живеш біля якоїсь атракції, то здається, що ще встигнеш туди зайти в будь-який час і починаєш планувати більш далекі поїздки - принаймні в нас так :)
    Якщо говорити про останні 3 роки, то в Європі побували в Італії - 3 тижні машиною - встигли багато цікавого побачити... я б туди ще разок поїхала тільки на 3 місяці :) настільки там багато є чого побачити! А в штатах поки вирішили поїздити по відомих цікавих місцях - типу Ніагари, Сан Франциско, Флоріда, Вегас, Нью Йорк - так про що всі чули і всі знають, ну і трошки Чикаго вивчаємо. Колись читала твій список, то він дуже детальний! тому думаю, що це я буду "позичати" ідеї для майбутніх подорожей у тебе :)

ReplyDelete
  4. та який там детальний. всі банальні міста та країни : ) от Скандинавія манить мене останні років 5. але то не скоро.
    Ніагара, то наша наступна ціль! якщо вдасться ще й з Канадою поєднати було б чудово. : ) в Нью Йорк теж колись треба. а от Флорида зовсім не тягне. ні краплиночки : )

Replies
    1. та от ми в Флориду так поїхали - на моря-океани звозити чоловіка маму і малечу, а взагалі, то теж не тягнуло туди зовсім... хоча наступного разу я б поєднала трохи Орландо + Кі Вест + може ще якийсь океанський круїз на кілька днів - думаю вийшло б гарно!

Delete
    2. я про те, що побувавши, а тим більше живучи в Каліфорнії, Флорида взагалі ніяк не цікавить : )

5. якісь ті наші макарони на фотці не надто апетитні, відверто кажучи))))
    вживу гарніші були)

6. вітаю з весіллям! а ми щось і не святкуєм ніколи... навіть і не згадуєм(
    Емілі у вас взагалі розумниця! щиро "заздрю", бо мій Андрійко навіть говорити не хоче ще, єдине слово то "дззззззьььььяяяяя", і то в нас всьо - і кіт, і пес, і рибка... ну і мама, і па-па, ото і весь словниковий запас, лінтяй малий)))))

Replies
    1. Ай, та кому як не мамі двох діток знати що все воно дуже індивідуально :) і що кожен починає балакати коли йому захочеться. Мій чоловік, наприклад, заговорив реченнями після того як йому укола зробили ))) десь в роки два певно, а до того ні слова не казав )) Зато ми ніяк не навчимось на горщика ходити, а всі кругом нас, навіть молодші, вже вміють :( я не сильно тим переймаюсь поки, але час від часу таки згадую, що "інші ж то мами навчили діток" :(

Delete
    2. та я не переймаюся, всі діти різні, ми на горщик і близько ще не ходимо, малий і дивитися в його сторону не хоче, то я й не мордую.. по 2-х роках почнемо зразу на туалет вчитися

3. от я теж про туалет після 2-х думаю... побачимо як піде )

7. Вітаю з річницею! То всього 3 роки а встигли огого як!! Молодці так тримати, цікаво що наступні 3 принесуть раз попередні були такі насичені )) Мала безподобна, таке потішне дитя)))
    А я знаю що таке анана - наші сусіди з Хмельницька все дитинство то говорили. Цікаво буде порівняти чи то саме що й Емілі каже, але по контексту підходить ))

Replies
    1. Ухти - про "анана" і правда цікаво :)))) вже написала поста де розкриваю всі карти )). А ти щось зовсім закинула про ваші тижні писати :( а так файно було читати...

Delete
  8. От я і не вгадала з "анана" )) В нас сусідські діти так казали на щось гарне, типу: а-на-на яка гарна лялька.
    Щось не пішов мені мій проект 52, от збираюсь скоро підсумувати нашу зиму, а далі певне буду в звичному режимі - про вилазки чи цікавинки писати, побачимо...

Replies
    1. ну теж правильно, ти в нас працююча мама та ще й з малюком дорослим, якому багато уваги треба, а я тут байдикую вдома, то і пишу про всяке :) чекаю на твої цікавинки :)