Sep 21, 2015

365 Коротких Історій Для Душі. Бруно Ферреро

Коли просила щоб мені привезли цю книгу, то я не до кінця знала про що в ній йтиметься, мені просто дуже заімпонувала назва :). А коли відкрила і після кількох сторінок зрозуміла, що всі історії Бруно мають виключно релігійну тематику, то була здивована і навіть трохи заінтригована. Цікаво для різноманіття щось такого плану почитати. І, власне, я щось собі так і подумала, що напевно варто розтягнути ту книжку, якщо не на 365 днів, то хоча б на кілька місяців і читати по кілька або взагалі по одній історії в день. Десь воно так в мене і виходило. Як результат я дуже задоволена книжкою, щоранку була натхненна її історіями, багато що собі запам'яталося і десь відклалося і тепер періодично пригадується ). Не все мені було зрозуміле... перечитувала двічі і все одно не могла зрозуміти чому воно якось так, а не інакше... Часом мені навіть здавалось, що деякі історії суперечать одна одній, - наприклад, в одній йшлося про те, що Бог любить і заохочує до людських сліз, а в іншій зустрічалась якась отака фраза: "Бог не створював сліз, то чому їх творимо ми?". Тим не менше, хороша настільни книга. Її можна по кілька разів читати - відкривати на будь-якій сторінці і перечитувати собі одну з її історій, які неодмінно примушують задуматись або просто піднімають настрій :)

2 comments:

  1. о, я була в захваті від цієї книжки, теж відкривала навмання і читала що попадеться... правда я плакала мало не на кожній сторінці))) історії дійсно для душі

    ReplyDelete
    Replies
    1. так, мені теж траплялось не мало таких, котрі дуже "зачіпали" і примушували плакати. Гарна книжка!

      Delete