Oct 14, 2015

Міні-Світ Тваринок + Подарунок Емілі на 2 Рочки

Потягнуло мене на креатив - трошки під впливом вільного часу (ви ж знаєте, що Емілі в садочок ходить), а ще тому, що малечі скоро 2 рочки і хочеться подарувати щось оригінальне і цікаве і не таке як усе інше :). Отож вирішила я взяти приклад з Лізи (http://www.lizon.org/) і зробити для Емілі міні-світ. Тільки замість Єгипту, динозариків і вулканів у нас будуть різні домашні тваринки, озерце з рибками і міні-сад :) Заінтригувала? :) Тоді залишайтесь тут і дивіться яка краса з того вийшла!

Як тільки я вибрала собі тематику міні-світу, то першим ділом прикинула, які матеріали мені будуть потрібні для роботи. Повірте, саме компонування того чуда зайняло зовсім не багато часу, якщо бути точним, то 3 години, але, думаю, для наступного міні-світу піде навіть менше. Бо тут я кілька разів все переробляла, міняла, думала-передумувала, планувала-переплановувала, клеєла-переклеювала... Але воно того вартувало, бо вийшло дуже гарно! Ще трошки часу пішло на те, щоб знайти все необхідне - довелось і по магазинах поїздити і в інтернеті покопатись. Ось що мені пригодилось:


Кінетичний пісок (неймовірно класна штука для моторики ручок, ліплення замків і всякого іншого), різні камінці (річкові, декоративні), паперова трава, справжні дерев'яні кільця (хоч можна запросто і без них обійтись), і, звісно, всілякі тваринки. Але навіть це все запросто можна замінити іншими більш доступними в господарстві речами - ну скажімо взяти рис чи гречку чи фасольку і зробити з них різні острівки для тваринок, взяти звичайний жеталин, додати синій харчовий барвник - і ось вам озерце, назбирати біля річки камінців, в лісі якісь маленькі гілочки чи суху траву - ось вам і декор. Дещо я збирала, дещо купувала... Все інше шукала вдома серед іграшок або домашніх дрібниць - квіточки, дерева, паркан, фрукти, камінь Welcome to our Garden знайшла в магазині де все по долару... І ось що з того вийшло :)






Спершу планувала зробити для Емілі грядки з овочами, але ніде не могла їх знайти, зате вдома були фрукти, то буду розповідати доці що вони з пальм нападали і ми будемо їх разом збирати (мабуть, ще треба ящики для фруктів доробити, щоб було куди збирати). Ще я хотіла поєднати домашніх тваринок і лісових, але коробка виявилась надто маленькою для усіх моїх забаганок, тому лісові і всілякі африканські (а такі теж були в наборі) будуть вже в наступному міні-світі :) І все одно мені якось замало місця в тій коробці... подарую Емілі, побачу як ми будемо бавитись, а тоді може передекорую то все до більшої. До-речі, класно те, що нічого з купленого не буде зайвим в майбутньому, навіть коли доці набридне бавитись з міні-світом-фермою (нехай в нас так він називається :)). А ще тішусь самою коробкою - вона закривається, кришка фіксується і наш міні-світ стає надзвичайно мобільним і переносним, звісно, лише в межах квартири, але все одно :)


Сподіваюсь, донечка зацінить креативні зусилля мами і тата, який допомагав отого сарая для курей і гусей клеїти :) і буде гарно бавитись міні-світом. А, думаю, бавитись можна дуже і дуже по-різному:
  • розвивати тактильні відчуття, обговорювати який на дотик пісок, камінці, травичка
  • вчити кольори, сортуючи фрукти по корзинках
  • ліпити з піску - якусь гірку для забав котика
  • вишукувати щось цікаве в травичці (я туди трошки всякого дрібного накидаю)
  • розробляти моторику, занурючи рибку в водичку-камінці і потім її там шукати
  • ліпити з пластиліну їду для тваринок і заодно вчити хто що любить їсти
  • розказувати безліч історій і казок і бавитись відповідними тваринками - щось на кшталт "дружби" папугайчика і кота, або про те як рибка з жабкою і черепашкою не могли озеро поділити, або про овечку, яка не хотіла сидіти за парканом і постійно тікала :) - придумати можна стільки всього!
Маю аж місяць до вручення подарунка, тому планую кілька таких цікавих і простих, а може, навіть, і повчальних історій-казок наперед придумати. І вам потім також розкажу як ми бавились, які історії розповідали і що було для Емілі особливо цікавим. Тому залишайтесь з нами ;-).

4 comments:

  1. Ото Емілі пощастило з подарунком!! Це в рази краще за іграшку, скільки ж всього можна вивчати і розвивати. Мамі з татом ріспект! Ви самі вже встигли трохи тим побавитись?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Я вже добряче набавилась, а Рома прийшов додому, глянув на готовий подарунок і сказав: "дуже класно виглядає, але що з ним робити?" :)) а далі каже: "от воно так прикольно - відкрити коробку, подивитись і закрити!" :)) так що доведеться не тільки Емілі, а ще й татка вчити бавитись міні-світом ).

      Delete
  2. кльово, молодчинка, я теж дуже хочу Андрійку на 2 роки зробити книжечку таку, з флісу, розвивайку, але чи встигну(до березня))) і чи не закину на половині, це ж бо я))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. до березня ще купа часу! :) Встигнеш! Головне почати - я нарешті це зрозуміла )) а далі вже піде само собою! Гарна ідея з книжечкою! А я хотіла таку дошку з різними гудзичками і защіпками ще зробити, але теж не знаю як воно мені піде і чи встигну до кінця року :)

      Delete