Mar 27, 2015

Тиждень 12 & ... (вгадайте де ми були)!

Початок тижня видався дуже буденним: ми з малюком багато гуляли, бо хоч і похолодало в порівнянні з минулим тижнем, але було все ж таки тепло. Ще ми згадали, що на території наших апартаментів є круті кам'яні леви і пів гуляння тусувались біля них, показуючи які в них гості зуби і постійно намагаючись на них залізти ).


Їздили в бібліотеку здавати книжки, які набрали минулого разу і взяти нових. Але цього разу окрім книжок взяли ще круті дерев'яні пазли і доцяка їх вчиться тепер складати.


А ще я зробила для малюка магнітного театра і тішуся тепер разом з нею! Штука і правда класна - може зайняти Емілі на добрих 15-20 хв. Правда, як правило, результат наших магнітних картинок десь отакий:


зате як прикольно =). В Емілі на свої місця попадають часом сонечко з хмарками і травичка, а далі все шкереберть - рибки плавають в траві, мавпочка стрибає в озері, дерева ростуть під хмарами, там же і дітки бавляться м'ячиком =) Дуже-дуже всім рекомендую такого театрика для малюків зробити - він дуже швидко і легко робиться і можна ого скільки різних сюжетів повчальних і цікавих для дітей придумати!

А яким був цікавим кінець тижня! =) Цілу п'ятницю можна охарактеризувати чемоданною: 20кг одягу + 6кг книжок для Емілі + рюкзак з технікою + diaper bag з памперсами і рештою необхідних для маленького карапуза речей = от ми і готові до подорожі!


7-ма ранку - ми сонні (особливо доця, яка взагалі не розуміє, що відбувається і чому її витягнули з теплого ліжечка), але з нетерпінням чекаємо на цікаві пригоди =)


А ось яку красу ми бачили з нашого літака - доця дуже тішилась і весь час показувала пальчиком у віконечко, а я їй тим часом все-все розказувала і пояснювала ).


Отож, подорож розпочалась і вже в суботу зранку ми були на місці... Важко однією фотографією передати усі враження... але все ж таки виберу ту одну, котра для мене характеризує найяскравішу подію суботи =) Напевне, по цій фотографії багато хто здогадається де саме ми собі відпочивали ;)


Я все-все детально про нашу подорож планую розповісти в окремі статейці, а зараз просто ще одна фотографія - відома і надзвичайно мальовнича дамба, на яку ми собі подалися в неділю =)


Далі буде.... А тепер вгадуйте де ми були, але ті хто знають не кажіть ))).

6 comments:

  1. Ух ти, клас!!! Це Вегас?
    Магнітиний театр беру собі на замітку - це зовсім щось новеньке для мене.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Так Вегас! Як ти відразу вгадала! Прямо не залишила шансу іншим.... )))

      Delete
    2. Мені цей фонтан саме з ним асоціюється )) Хоч ніколи там не була :-)

      Delete
    3. ага, а мені ще з фільмом "11 друзів Оушена" )) ну чи 12 - я не пригадую в якій серії точно вони грабували казіно в Белладжіо готелі )

      Delete
  2. Ухти яка класна подарунок-подорож! А я думаю, де ж постик про тиждень :)
    Розкажи, будь ласка, про магнітний театр, як робила.
    В нас теж зараз пазли дерев'яні рулять :) і магнітна рибалка, її малюк освоїв швидко, дуже гарно вміє лапати вудочкою предмети. Генетика, що скажеш :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. так, в нас теж навіть кілька різних магнітних рибалок є і доці дуже подобається!

      а магнітний театр дуже просто робити: треба металеву коробочку (я свою купила, але часом бувають такі від цукерок чи пазлів дитячих чи сигар...), а далі магніти сама робила - можна купити наклейки (тоді магнітики гарніші будуть), а я просто взяла з нету різні картинки і Рома мені їх роздрукував, а потім купила клейкий тоненький магнітний пласт в магазині (точно такий використовується у різних магнітних рекламках, але нам такі рекламки тут не попадались, тому я купила) і понаклеювала на нього картинки а потім повирізала - вийшли саморобні магнітики. Але можна у купити магнітики маленькі (я тут такі зустрічала, але вони мені по тематиці не дуже підходили), якщо саморобні, то можна на будь-яку тему придумати!

      Delete