Jul 31, 2015

Тиждень 29-30 & Наші Прогулянково-Креативні Будні

Щось вподобала я собі писати звітики раз на два тижні, але воно і зручно та і читати, мабуть, прикольніше, бо цікавих подій побільше назбирується. Хоч ці два тижні ми трохи "прохалявили" на вихідних і нікуди особливо не їздили, окрім як Мічіган Лейку та й усе мабуть. Решту часу гуляли біля дому недалечко, бо в нашого татка був такий собі робочий support phone на котрий в будь-яку секунду могли подзвонити і тоді треба бігти додому працювати :) Дзвонити на щастя не так і часто, але від дому далеко ми не відходили. Зате дуже потішила погода! В Чикаго настало справжнє літо і усі два тижні було сонячно, тепло, але не душно. Ми щодня плюскались в басейнику по кілька разів на день, а вечером собі багато гуляли всією сім'єю :)


Доця собі вподобала висіти на всіх можливих перекладинах до яких тільки дістає і показувати які в неї сильні ручки :)


Навчилась лазити по всіляких різних драбинкоподібних лазанках.


А це ми знайшли новий крутий дитячий майданчик - трохи далекувати їздити, але воно того вартує!



Доця нарешті відчула справжній кайф носіння окулярів у сонячну погоду :) вони, правда, трохи злітають ще, але частенько виручають!


Поміряли нову піжаму від бабці - трошки завелика та і взагалі мені мала в ній індусочку нагадує малу ))) але їй подобається, то ми носимо :)


Коли у великому басейні вода надто холодна, то доця собі біжить бавитись до маленького. Там, правда, вода взагалі якась льодяна, але їй прикольно :)


Набили синяка на пів лоба (не впевнена чи добре видно на фото, але він там є :)) - трохи плакали, трохи жалілись, а через 5 хвилин побігла знов стрибати на ліжку - але ж ті діти - і як їх чомусь навчити?! :)


В нас останнім часом з малюком багато всякого креативу - складаємо камінці, малюємо пальчиками і пензликами, вирізаємо і клеємо, а ще багато ліпимо :) Їй то все вже дуже цікаво (окрім вирізання, бо хоче сама, а в неї не виходить, а щоб я допомагала не хоче :)).



Є в нас така магнітна книжечка з тваринками, котрим треба очка, носики і ротики причепити, то донедавна доця мені приносила собачку з 5-ма очима :) а тут раптом отаку рибу зробила сама ))) я, звісно, трохи сумніваюсь, що то таки рибкіні елементи, але ж симпатично вийшло ))).


То не мама, а мачуха - дитину не годує вдома зовсім ))) Емілі як побачила в магазині булки, то прибігла мені принесла з криком "дай-дай", а коли зрозуміла, що я ті булки несу, щоб на місце покласти (вона ж не знала, що я просто збиралась смачніші взяти), то розридалась на цілий магазин ))). А потім щаслива втоптала цілу та ще й питним йогуртом закусила!


Ну і щоб не був цілий пост лише про малюка, розкажу трошки про себе :) Вам може здатись банальним чай з канапкою і тістечком - і що тут особливого? але, повірте, для мене то був якийсь і справді особливий обід :) по-перше, я страх як давно не пила чаю, хоч дуже його люблю та ще й з цукром та ще й з канапкою та ще й під якусь американську комедію ))) ото щастя було! По-друге, не треба було абсолютно нічогісінького робити по дому чи на кухні, а доця собі спокійненько спанькала годинки три :)


А ще мені зовсім вилетіло з голови, що в мене іменини )) і коли коханий прийшов зранку з квітами було неймовірно приємно і дуууууже неочікувано :) А потім, коли вже втік на роботу,  я ще знайшла на столі свої улюблені цукерки і конвертика "на манікюр" ))) Певно, я добре Ромі вуха прожужжала тим манікюром ))) хоч я не мала на увазі, що мені грошей на нього бракує, а, власне, часу, бо то треба щоб він раніше з роботи прийшов і з малюком посидів, але і грошики, то теж файно ))) біжу записуватись!

5 comments:

  1. от, з іменинами тебе! подаруночки і увага то завжди приємно)))
    в нас така спека, що гуляти хіба в ночі ходити)))) але в вас круті майданчики, сама би там бавилася

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую :) а у вас таких немає? щось мені така асоціація що всюди за кордоном гарні дитячі майданчики )

      Delete
    2. та не дуже... є кілька таких просунутіших, але загалом стандартний набір: пісок, гойдачка і ковзанка... ну і качелі стандартні

      Delete
  2. Пишу вже десь 3 раз (наразі без свого компа) а з інших щось коментарі мої далеко не доходили ))
    Емілі дуже подорослішала! А рибка з іклами безподобна ))
    От дивлюсь Рома в тебе дуже романтичний, різні подарунки, річниці, все заздрю, а зараз подумала, може то причина в мені. Здається я не є такою романтичною, то ж чому чоловіку бути. Що скажеш, ти романтична, також таткові різні подаруночки і сюрпризи з донею готуєте?

    ReplyDelete
    Replies
    1. та, ми трохи такі романтичні :) чи то я така, а чоловіку посто доводиться таким бути, щоб "не відставати" :) ми любимо один одному щось файне оригінальне придумувати ) в наступній статейці розкажу про те, що ми з Емілі організували таткові на день народження :)

      Delete