Jul 31, 2013

Сезон Цикад

Не знаю як ви, а я з таким явищем яке називається ЦИКАДИ, перестрілася вперше в житті, хоч ніби неодноразово відпочивала в Криму саме в літній період. Ні-ні, я не могла забути що воно таке – таке не забувається – це просто неможливо сплутати з чимось іншим. Це шумно (я б сказала навіть дуже шумно), страшно, а часом ще й бридко. А оті звуки, які ті комахи з себе видавлюють я б ніколи не назвала співом, стрекотінням, скреготінням, мелодією чи будь-яким іншим гарним позитивним українським словом (власне, це гугл має з цикадами отакі асоціації =))). А мені особисто цей звук нагадує ті моменти, коли в Карпатах проходиш під електричними проводами (чому в Карпатах – та тому що я тільки там під ними ходила і отак собі запамяталося), тільки у цикад він виходить значно принизливішим – фееее… А тепер уявіть собі як то цілий день сидіти за робочим місцем і слухати отаке!!! І воно не припиняється ні на хвилинку! хоча ні, – часом вони на кілька секунд замовкають =) А ще я тепер просто обожнюю дощ (ще більше ніж колись) – цикади його бояться і мовчки сплять чи що вони там ще можуть робити. Рома каже, що їм просто водичка в ротики натікає і тому вони змушені мовчати =))). 

Отож для тих хто не знає, що воно таке, я поясню. Цикада це велетенська комаха, яка живе на деревах і кущах і видає оці дивні звуки про які я вже згадувала. Тішить лише те, що я жодного разу не бачила її в живому, літаючому, сидячому чи повзаючому вигляді – таке враження, що вони лише собі отак живуть на деревах та й по всьому. Побачити їх можна хіба у засушеному себто дохлому стані на дорозі (що мені і довелося кілька раз пережити). Хоча добрі люди розказують, що кілька років тому саме тут у районі Чикаго було таке шалене нашестя цих комах, що вони кругом літали і просто сотнями валялися під ногами. Уявіть собі – виходите зранку з дому і перш ніж сісти в машину треба пройтися по такій собі братській могилі. Жах!!! А ще добрі люди кажуть, що сезон цикад триває лише до кінця літа – сподіваюся кажуть правду =).


8 comments:

  1. О-о-о, а я то думала, як ті комахи називаються) Вони дійсно такі противні. Але нам вони інколи сідають на москітну сітку, отак прилипне і часом навіть не відлітає, коли намагаєшся прогнати. Особливо неприємно їх слухати вночі, коли все тихо, а вони жужать. Деколи їх бачу на землі, коли вони лежать на спині і крутяться, бо не можуть перевернутися - видовище ще те)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ой це дійсно жах! Мені ще такі ситуації не траплялися ) Та і вночі вони нам ніби спати дають, якось тільки вдень дзищать )

      Delete
  2. я чула їх багато як відпочивала в Хорватії :)
    але вони біля мене не літали і не набридали якось особливо :)

    ReplyDelete
  3. А ще я зрозуміла, що це виявляється одненька цикадка стільки шуму створює =) справді, вчора гуляли і помітили одненьку на корі дерева - так вона так шуміла! Я думала, що їх там цілі стаї сидять =)

    ReplyDelete
  4. o, u nas te same, hocha u nas derev znachno menshe, tomu bilya ofisu jih nemaje, tilky v parkah i bilya mog obudynku. zdaetsya deyaki z nyh navit oselylys u mene na balkoni, sudyachy z intensyvnosti vereschannya. ale pryjemno scho rivno opivnochi vony niby po komandi zamovkayut, i tak azh do 8 ranku

    ReplyDelete
    Replies
    1. В нас така ж історія, тільки розпочинають рівно о 10-тій ранку і десь о 10-тій вечора замовкають. Американські цикади просто довше поспати люблять =)

      Delete
  5. ще й клімат треба врахувати, у вас вологий континентальний, у нас субтропіки, цикадам в маківку як напече, то їм тоді важко заснути :) хоча здається вже більшість передохли, бо щось не чути

    ReplyDelete
    Replies
    1. =))) про маківку це ти гарно! В нас ще трошки чути, але дохлих таки побільшало.

      Delete