Mar 3, 2014

5 Речей Для Американських Дитячих Поп І Не Тільки...

Поки готувалася до народження донечки і тепер, коли трішки освоїлася з маленькою, назбирала кілька цікавих речей, котрі тут дуже популярні, хоча в нас в Україні я не чула щоб їх використовували (принаймні ні в кого з моїх друзів такого чуда не було )).

"Девайс" для підігріву вологих серветок =). Тут його мають усі! Без нього нікуди! Причому є такий, котрий можна поставити вдома, себто стаціонарний, і окремо такий котрий просто необхідно мати на поїздки. Справа в тому, що попки американських діток не люблять холодних вологих серветок =). А працює він так: вмикаєте в розетку сам пристрій, розкриваєте пачку з вологими дитячими серветками і кладете їх всередину, а потім собі по одненькій дістаєте. І все було б гарно і зручно, якби ті серветки залишалися теплими ну хоча б секунди 3. А вони теплі тільки в той момент, коли їх дістаєш, тобто донести цю серветку теплою до попки доці я, звісно, дуже стараюся, але ну ніяк не встигаю =). Так-так, я маю такий девайсик вдома (мені його подарували) і користуюся ним постійно, але правду кажучи не впевнена, що докінця розумію навіщо він, принаймні для моєї Емілії )).

Наступна річ - це такий собі органайзер для пеленального столика. Вони є усілякі - і стоячі (скажімо на тумбу - так як на картинці показано) і висячі (щоб безпосередньо на столика його підвішати) і використовуються для того, щоб гарно і зручно розставити баночки-скляночки, серветки, підгузники, кремчики і все решта, що вам треба для лялі. Причому ті органайзери сконструйовані таким чином, щоб на них обов'язково ставився пристрій для підігріву серветок =). І така штука у мене є (точно як на картинці) і, насправді, дуже помічна, бо щось багацько в мене тих прибамбасів для лялі, які виглядали б якось неохайно розкиданими без органайзера. А так все на своєму місці: підгузники завжди під рукою, кремчики в одному відділенні, олійки - в іншому, сухі і вологі серветки, ну і далі по списку (мамусі мене зрозуміють).


Смітник для використаних підгузників, такий спеціальний, котрий впитує запахи, і якоби без якого просто не можна. Не маю досвіду в користуванні цим "необхідним" атрибутом, але успішно викидаю підгузники у звичайний пакет (такі як в супермаркетах дають на продукти) і їм там також добре =). До речі, до цього модного смітничка можна ще докупити спеціальні кульочки, які пахнуть дуже схоже до Памперсів (це я про бренд, а не про підгузники вцілому) і якоби ще більше впитують запах. Може це і класна штука для доросліших поп, але нам поки комфортно живеться без такого смітничка =).





Newborn Swaddle (SleepSack). Така собі пеленалочка для малючків. В мене таких цілих три і усі успішно використовувалися. Штука і справді класна і дозволяє гарно запеленати ручки маленькому бейбіку, котрий їх зовсім не контролює і постійно себе лупить =). А ще таку пеленалку класно використовувати замість ковдри - одягнув собі бейбічка легко, а потім закутав його в пеленалку (навіть можна ручки не замотувати) і нічим більше не треба накривати. Хоча, насправді, пеленання ручок працювало тільки коли малеча була зовсім маленька, напевне, перший місяць, а далі вона успішно ті ручки діставала, та і взагалі не хотіла більше бути запеленаною, то ми часом використовували цей swaddle замість покривалка.


А це такий собі Baby Nest (гніздечко для бейбі =)). Уявлення не маю чи його багато тут використовують (хоча думаю, що таки багато, бо продаються такі гніздечка на кожному кроці), але ми собі купили. Справа в тому, що моя бейбі ну зовсім не хотіла спати окремо - ні в візочку, ні в ліжечку, ні будь-де інде, окрім як поряд зі мною. Причому їй обов'язково треба було спати вткнувшись в мене носиком =) і як тільки я від неї відсовувалася, то в ту ж секунду вона підповзала. Так ми спимо і до сьогодні =). Так ось, оце гніздечко було не так для донечки, як для заспокоєння нервів мами. Якось лячно було отаке маленьке класти поряд, боялася, що придавлю вночі, коли міцно засну. Так я її клала в гніздечко поряд з собою і обіймала, щоб вона відчувала, що я поряд. Так ми і спанькали певно з 2 місяці, поки ляля не перестала в то гніздечко поміщатися =).

12 comments:

  1. органайзер мені б згодився, і гніздечко мабуть, і все :))

    ReplyDelete
  2. Вишукані прибамбаси. З посмішкою згадую підігрівач для вологих серветок, кожен раз як дістаю чергову "холодну" щоб витерти малого:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. А хіба твоя малеча вередує коли витирати холодною? =) Чи то швидше мамі здається, що це не надто для малюка приємно? )))

      Delete
  3. З того всього маю Newborn Swaddle. Якось наша малеча то не оцінила. Вона не хотіла там тримати ручки. І мені якось не зручно було її пелинати. Врезультаті спала в звичаній одежі-чоловічок, і завжди ручки були вільні.

    Органайзер для прибамбасів у нас є також, але з матеріалу і вертикальний, висить на ліжечку. Така штука продається разом з бортиками для ліжечка, одіялом і подушечкою. У нашій просто 6 кишеньок і ми також вдало її використовуємо. Правда всякі олійки прийшлося поскладати в комод.

    Гарна ідея з нагрівачем вологих серветок. Я з тим також завжди борюся. Тримаю 2 хвилини скручену серветку в кулаці, щоб трошки нагрілася. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ну не знаю, але я щось того підігрівача не оцінила... =) Я часто малечу витираю холодними серветками і вона нормально реагує на це.

      Delete
  4. Я взагалі серветок вологих не використовувала (хіба в роддомі тільки або якщо не вдома), лише підмивала водою і все, щось мені ті серветки одною хімозою пахнуть, памперси доречі теж, але тут нікуди не дінешся :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Насправді, я також частіше звичайною водою користуюся, а серветками хіба вночі, коли переодягаю, або теж на виїзді =)

      Delete
  5. Ось ще про цю штуку багато ахів і охів в неті:

    http://www.cocoonababy.com.au/collections/accessories/products/cocoonababy

    Хотілось би попробувати, але вже наступного разу :), ми отак далі з мамою спимо - вже півтора рочку скоро :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Щось мені та штука не сподобалася :( якось так непонятно тре бейба прив'язувати... Моя малеча, наприклад, відразу любила на бочку спанькати і частенько собі переверталася з спинки на бік.

      Delete
  6. ех, блін, Гамерика! ))) підігрів серветок для поп! до речі, ми зараз їх використовуємо для витирання носа поки хворіємо. Теж би тепленька здалась. А органайзер взагалі вперше бачу, а така ж необхідна річ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Виздоровлюйте як найшвидше і нехай відсутність підігріву серветок для носика вам не помішає!!! А органайзер і справді супер-файна штуковина )

      Delete
  7. Я вже бачу в Україні продають гніздечка зроблені українськими майстринями.
    http://ekoteremok.com.ua/dlya-novorozhdjonnykh

    ReplyDelete