Feb 1, 2015

Тиждень 5 & Royal Buffet

Я змирилася з тим фактом, що просто не можу вибрати 7 фоток, тому буду постати всі, які заслуговують, на мій погляд, на те, щоб про них розповіли світу )).

Отож, в нас вийшов якийсь тиждень поїдання всіляких смаколиків і почався він з японського буфету. Royal буфет - це ого яка крута штукенція! І чого ми там тільки не їли! Треба про це окремо написати, бо смачних фоток маю багато, усі треба викласти, та і розказувати про американські буфети, повірте, є що. А нижче на фото Рома намагається побороти щупальця величезного краба.


Улюблений час малюка - купання в ванні: чекає з нетерпінням, біжить туди як тільки чує, що татко воду починає набирати, а як я кажу, що треба роздягнутися спочатку, то починає з себе по дорозі пробувати одьожки знімати. Зато це єдине роздягання (ну чи одягання) дитини в добі, коли вона чемно чекає, щоб я їй допомогла. Усі інші виглядають десь отак - я намагаюся одягнути на дитину щось, а вона при цьому виривається, викручується, тікає, кричить, сміється, плаче і часом це все одночасно =) Короче, одягнути або роздягнути це мале створіння дуууже важко. А ще ванна то єдине місце де я мож доці зробити на голівці щось схоче на хвостика!


Останнім часом ми дуже рідко гуляємо усі втрьох: в будні дні татко на роботі, тому з Емілі гуляю я, а в вихідні - татко, поки мама літає по хаті намагаючись щось встигнути. А тут вирішили погуляти всі разом, переставили машинки, щоб прибрили сніг на їхніх звичних парковочних місцях, та ще й доціну "ферарі" припаркували і вирішили пофоткати наш автопарк ).


Просто торт ). Захотілося солодкого, зробила торт - мав вийти шоколадний, а вийшов один в один як торт "Пташине Молоко" ). Але головне що було смачно.


Відколи забрали ялинку, то з'явилося знову місце для палатки, подарованї доці на день народження. В неї гарно поміщається наша корово-жирафка (теж отримана в подарунок), тому тепер в палатці не тільки затишно, а ще й м'яко і доцька полюбляє там тусуватися.


Ще один цьоготижневий шедевр - New York Cheesecake. А замість того щоб я вам рецептика розповідала, відразу кидаю лінк на ютуб. Ви ніколи не замислювались над тим що www.youtube.com - це одне з найгеніальніших досягнень любдства? :) Так от про чізкейк - він вийшов смачний, ніжний, нічим не гірший ніж справжній з американських кафешок і на порядок дешевший ніж у Cheese Cake Factory (моєму улюбленому ресторанчику солодощів). Тільки от Philadelphia Cheese, котрий потрібен на цей торт в нас у Львові, як виявилося, є, але тільки в Опера Пасажі і по крутим цінам :( Хоча я думаю, що з звичайного творогу домашнього можна теж щось схоже приготувати, але то більше вийде як наш український сирник.


Субота і ми знову пішли до jump zone. Тільки цього разу доця навідріз відмовилася спускатися з гірок і стрибати на батутах. Натомість провела більше години за дитячими пластмасовими гірками, машинками, ковриками і усілякими іграшками. А після повернення додому виключилася в момент і гарно проспала свої дві години ). Певно, куплю абонемент в ту jump zone, бо то ціла проблема вкласти то дитя спати, а після такого активного проведення часу - раз і вже спить.


Раніше ми загружали посудомийку тільки після візиту гостей, бо посуд просто не поміщався не тільки до умивальника, а ще й кругом нього. А тут мені стало цікаво чи багато часу я буду економити щодня, якщо не митиму посуд вручну? Так от мої дослідження показали - щоб вручну перемити два умивальники повні посуду мені треба 25 хвилин (сюди входить також витирання ложок вилок і складання їх до шухляди), а якщо машинкою, то 5 хилин для того щоб її загрузити + 20 секунд, щоб покласти миючий засіб і ввімкнути її. Як не крути 20 хвилин економії, які я можу провести з дитиною, або ж за іншими своїми цікавими справами. Якщо стільки посуду назбирується за цілий день, то ті 20 хв. ще не так відчуваються. А от якщо таке тричі на день, то година - це вже ого як багато.


Купила обновочку доці на весну. Емілі майже немає нічого рожевого ) і наш татко тільки те і робить, що називає її "симпотним пацаном" кожного разу, як я доцю одягну кудись на вихід ). От я вже вирішила спеціально для татка купити щось дуууже яскраво-рожеве, а заодно і джинсову сорочечку.


А це я кота для доці зробила з коробки з Майстерні Шоколаду ). І ми тепер його годуємо печеньками. Ну, правда, "ми" це голосно сказано - мама годує, а доця дивиться на маму як на ненормальну і не розуміє чому мама доціні печенька сує в якусь коробку. Вірите чи ні, але я вже стільки перепробувала усіляких іграшок по Монтессорі та і з інших усіляких розвивалок - і нічо особливо Емілі не припало до душі :(. Може тому, що в неї багато "справжніх" іграшок і вона вже добре розуміє, що кіт не може бути квадратним і схожим на коробку? :) Одним словом, буду ще пробувати всякі штуки цікаві робити, може малюку щось таки й сподобається!


В неділю, тобто сьогодні, на нас напав сніговий фронт, котрий пришов з Нью-Йорка і Бостона. Але нас таке ані трохи не лякає! Тому з самого ранку натягнули на себе лижні штани і куртки і гордо пішли кататись на санках. Приїхали, а виявилося, що гірку так замело, що кататися там неможливо :(. Ну то ми собі трішки погуляли і додому повернулися. Доця поки не розділяє батьківської ейфорії від купи снігу - йти важко, в личко замітає сніг і дує вітер - і де тут кайф? =) Сподіваюся з часом вона таки вподобає собі і таку погоду! А Рома не на жарт собі відірвався, ганяючи на машині по кучугурах! Ото радості!



12 comments:

  1. судячи з вашого автопарку, мама в сім'ї найбільш неохайна)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. аха-ха ))) тут треба запитати хто регулярно їздить на маминій машині! я не винна, що тато облюбував собі мого чотирипривідного міцубіші, бо воно типу всюди проїде і взагалі на ньому можна класно по снігу погасати )

      Delete
  2. Ой які смаколики! В нас тиждень також солодким вийшов. Доречі в нас з купанням та сама історія - аж летить. Хвостик файний )))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ага, читала я про ваш манний пиріг ) треба і собі спробувати, якщо ти кажеш що швидко і смачно )

      Delete
  3. А ми вчора в ту снігову завірюху їздили у Вінєтку, Еванстон і Вілмет... ух, то було щось з чимось на дорозі. Юрко казав, що теж подобаєтся по таких снігах їздити. Але одне діло - на зимових колесах, а інше - на всесезонках, навіть нових. Купа аварій, машини позїжджали з трас і потім не змогли самі виїхати. Добре, що ми нормально доїхали. Ще й на гірках накаталася Злата, насміялася, набавилася, а ми думала, що вона з машини не вийде, бо такий вітрисько був.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ну ви даєте! ото вибралися ще й в таку погоду... добре що все добре! А Злата молодець - завірюх не боїться )

      Delete
  4. класний тиждень) з купанням в нас аналогічно, і навіть один день завірюхи теж був)))
    не переймайся, що мала не цікавиться іграшками монтесорі, то таке.... їм деколи такі речі цікаві що і не подумаєш навіть;)
    рожевий прикид прикльний)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Та я ніби і не переймаюся, але оце стараєшся, а доця якось дуже мляво реагує на оті старання )). Але пригадую твою давнішу статейку про такий модний день для Ульки з усілякими Монтессорі приколами (взуття з мильних бульбашок мені щось більше всього запам'яталися =)), то надіюся що і моїй таке з часом цікаве буде!

      Delete
  5. я тут на боці вашого тата. дуже люблю зиму, сніг й мороз. тому дивлюсь на оте все і заздрю сильно-сильно!

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) зате у вас там не так і далечко є усілякі лижні моднячі курортики! думаю ви точно зберетеся якось їх усіх розвідати!

      Delete
    2. ми не по лижах. а лише заради снігу туди їхати не бачу сенсу. краще вже туди де точно сніг є і без лижних курортів : )

      Delete
    3. можна і так ) сніг то файно і без усіляких лиж! )

      Delete