Feb 4, 2015

Що Таке Буфет?

Американці називають буфетами (принаймні тут в наших краях... хоча думаю, що то по всіх штатах однаково) такі собі ресторани в яких ви платите фіксовану суму, щоб туди зайти, а потім їсьте там все що хочете і скільки хочете. Цікавим є те, що буфети бувають різними. Наприклад, є такі в яких треба платити додатково за все, що залишилося на тарілці (класно придумали, правда? ))), або такі де не дозволяють сидіти довше 2-х годин (були в такому одному польському). Або такі, в яких ти платиш як тільки туди зайшов, а не після того як поїв. В тому буфеті, про який власне і буде йти мова, нічо не платиш за недоїджені страви і сидиш собі скільки хочеш! Звісно, усі напої чи алкоголь у всіх таких буфетах платні і доволі не дешеві як на мене. Але ніхто не відміняв воду, котру тут усюди вам приносять (хоча тут чомусь не принесли...), тому якщо її досить, то можете нічого екстра пити і не замовляти.

Я багато разів вже їла суші в кафе чи в ресторані, вдома замовлені з різних магазинів чи з тих же кафе і ресторанів, але такого чуда, як в цьому Royal буфеті, ще не бачила. Десь кілька тижнів друзі нас кликали туди сходити, а ми щось ніяк не могли зібратися - так собі думали - ну суші, ну їли їх вже багато, нічо нового вже не знайдемо, то й бажання особливо йти туди не було. І тут нарешті настав вечір, в котрий не було чим зайнятися і що саме головне не було вдома що їсти =) от і згаладали що є такий буфет в якому ми ще не були. На голодний шлунок цієї статті читати не можна, а тим паче дивитися на фото, які будуть далі. Там було все! Ну не зовсім все, бо, наприклад, лобстерів я не знайшла (колись раз в житті їх в Греції пробували і нам дуже сподобалися), але все інше точно було! Починаючи банально від дуже смачної смаженої картоплі і курочки в теріякі соусі, закінчуючи всякими крабами, восьминогами, суші з усіх існуючих морепродуктів та ще й морозивом, усілякими солодощами і окремо на столику навіть фондю шоколадне стояло! Все було дуже смачно! Я так багато різних ролів з суш ще певно не їла. А головне те, що там кожен для себе зможе знайти щось до смаку, бо там і салати і супи і вегетаріанські страви і м'ясні і риба в різних видах... А доця в першу ж секунду забрала в мене найбільшу картоплину і топтала її весь вечір =).

Туди як вперше заходиш (хоч і вдруге думаю така ж реакція буде), очі просто розбігаються, - ходиш з тою тарілкою поміж рядів всіляких вкусняшок і не знаєш що брати, бо хочеться все! То я разів 4 ходила наповнювати ту тарілку =) спочатку картоплю з різними м'ясками, потім суші + роли, а потім ще всяке інше морське (краби, устриці, риба, ...), аж потім допетрала, що там ще й солодке є, для якого місця вже в шлунку не залишилося, але ну та як без солодкого?! То ми ще пішли різних печеньок і тортиків набирати, та ще й морозива наверх поклали ) Оо, а ще там для діток солодку вату робили ). До речі, коштувало це задоволення десь $25 з людини (трохи дорожче ніж в інших буфетах в яких я бувала), але воно того вартувало. А якщо ще й врахувати той факт, що сидіти там можна з ранку до вечора... =) Одним словом нам сподобалося і думаю ми ще разок туди якось заглянемо.

Приємно вразили ще кілька речей. По-перше, там багато залів, столиків і взагалі місця - воно все дуже грандіозно так виглядає - кілька залів десь такого розміру як на велике весілля (але були і маленькі, більш затишні). По-друге - можна собі стояти і дивитися як повари готують те що ти зараз будеш їсти - там все на виду, все прямо в залі і, до речі, це дуже цікаво за таким спостеріагти. По-третє - мені сподобався контингент - там всі в основному азіати (в інших такого плану буфетах їх явно менше), з чого я зробила висновок, що їжа і правда добра і наближена до тої, яка їм смакує. Ну і ще такі дрібниці, як крісла спеціальні для малюків (правда таке є тут усюди в будь-яких ресторанах), акваріум з великими рибами, від яких Емілі просто очей не могла відвести і ми постійно бігали на них дивитися, приємний адекватний персонал (бо часом вже аж набридає ота американська манера по п'ятнадцять разів підходити до столика і перепитувати чи все вам подобається). Натомість тут все було спокійно - в нас просто приходили забирати брудний посуд, якого трохи назбирувалося, якщо врахувати, що кожен ходив по 4 рази набирати їду =).

А тепер смачні фотки:












Усім смачного! =)

[Update from 5/2/2015]: Виявляється і лобстери у них є! Щойно зайшла на їхній сайт (http://www.royalbuffetil.com/) і виявилося що у них навіть є Lobster Night, але відразу нижче примітка про те, що їх обмежена кількість, тому треба дзвонити і дізнаватися чи будуть і коли :). А ще мене дуже потішила політика ціноутворення для діток - від 3 до 10 років дітям вхід буде коштувати $1.95 за кожен рік =) і як то вони порахували, що за кожен додатковий рік дитина з'їсть на 2 долари більше? :)

12 comments:

  1. Клас! Як ви то все в себе запхали? ))))
    Я теж туди хочу, люблю азіатську їжу:) Де таке є? Цікаво, за Злату теж треба платити 25 дол? Чи то тільки з дорослих?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Довелося запхати бо було дуже смачно =)) Я тобі всю інформацію скинула, та ще й апдейт до статті написала! І мені теж стало дуже цікаво скільки вони за діток беруть - як виявилося всього $1.95 за кожен рік починаючи з 3-х років дитини =)

      Delete
  2. знаєш що мені оце все нагадало? як в мульті "віднесені привидами")))) все таке стоїть на тацях... невідоме, незвичне.... добре, що я таких буфетів в нас тут не бачила, бо я би певно вмерла від переїдання)))) я дуже люблю смачно попоїсти))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Тааааа )) я бачила того мультика багато разів в дитинстві - там ще батьки здається в свиней перетворилися, бо почали то все їсти, було таке? )

      Delete
    2. А їсти смачно певно всі люблять! В буфет сходити дешевше виходить, ніж так в ресторан, та і напробуватися можна ого скільки різного. Але стриматись щоб ще чогось не з'їсти дійсно важко ))

      Delete
    3. но, той мультик, той)))) ну та, часом можна собі піти і отак повечеряти)

      Delete
  3. Олю то не ресторан а рай, принаймні для мене, я дуже люблю азійську кухню. Суші і восьминоги то моя слабість. Якщо колись завітаємо - обовязково там і зустрінемось ))))

    ReplyDelete
  4. а я ці буфети не люблю. я проти перемішування різних видів їжі. та і їм я мало (хоча глянувши на мене в це важко повірити : )), мені дешевше не буде точно. в нас є улюблені місця де є божественна японська кухня, неймовірно смачна мексиканська, і дуже кльовий ірландський паб, і всякі морські тварі знаємо де взяти. в буфеті здебільшого дуже жирна їжа сумнівної корисності. якщо й доводиться ходити (Олегові батьки дуже люблять їх, в інші місця їх не затягнути) то набираю собі риби, овочів та фруктів. в США настільки доступно і смачно можна поїсти в ресторанчиках, і порції нез’їдабельні.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Цілком згідна з " в США настільки доступно і смачно можна поїсти в ресторанчиках, і порції нез’їдабельні", але нічого поганого в перемішуванні - чи як на мене то правильніше сказати в пробуванні всякого за раз - не бачу. Часом ми також ходимо собі в буфети і беремо тільки щось одного стилю (наприклад суші і все) - просто знаємо де що смачно готують. Любимо ходити у всілякі чисто американські ресторанчики з їхніми Справжніми! стейками (ми просто сім'я м'ясоїдів і без м'яса і дня не проживемо =)). А взагалі я думаю, що мені є ще ого скільки всього ту розвідувати, бо з малечею дуже не находишся по ресторанах (( мексиканської їжі навіть не пробувала ще і в ірландському пабі хіба у Львові останній раз була...

      Delete
  5. я ж не кажу, що то погано для всіх. мені не підходить просто : ) ну в нас тут Мексика в пішій доступності, то без цього тут ніяк : ) я не фанат їх кухні, але улюблені речі в улюбленому місці маю. ну в ми родина пошановувачів смачного темного пива. тому іноді заходжуємо : ) рідко, бо ж за кермом. це якщо вже без машини вибрались, то можна побалувати себе. а так в нас десь раз в тиждень лише невдома. коли коханий дає мені відпочити від готування і пригощає обідом/вечерею : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Файний в тебе коханий! Треба його в приклад своєму поставити )). Та, вам там ближче до мексики троха, але думаю у нас теж щось таке знайти можна - пошукаємо ).

      Delete