Feb 10, 2015

Тиждень 6 & В'язання

І знову тиждень почався дуже смачно, бо наготували голубців! Останній раз їх їла, коли до нас в гості свекруха приїжджала, а було це ще в вересні та ще й минулого року, - дуже-дуже давно. Голобці вийшли смачнющі, тільки щось доця не оцінила зовсім =))


Святкували День Народження моєї мами! Я зробила отакого кольорового торта і навіть свічечку задувала і бажання загадувала замість іменинниці. Чоловік тільки сміявся і казав, що вперше в житті святкує чиєсь день народження без присутності самого винуватця свята ). Зате ми для мами записали купу привітань і відео, тому надіюся що в неї було відчуття ніби вона святкує разом з нами!


Зазвичай в такому віці дитячі ігри виглядають приблизно отак - одна малеча взяла іграшку, а друга все кинула і побігла відбирати ). Але цього разу (напевне вперше) я побачила, що малюки разом сіли біля отого клоунського автодрому і бавились, не перетягуючи його на себе, не відбираючи одна в одної самого клоуна чи його машинки... Правда тривала та гра десь хвилини 3, а далі все одно за щось почали битися ).


А от і моє чергове "вперше"! Зв'язала для Емілі шалика (може не дуже "в тему" з кольорами її зимового одягу, але ці мені дуже сподобалися, а звичайних білих щоб під шапочку просто не було). Колись в дитинстві пробувала в'язати (просила щоб мама навчила), але то все закінчувалося фразою до мами: "на, роби сама, бо в тебе краще виходить". Тільки не питайте навіщо доці в кінці зими теплий шалик =) Я просто в один день зрозуміла, що з ним приємніше, особливо коли вітер в шию не задуває ). Якось я пропустила той момент, що доця цілу зиму з голою шиєю ходила (бо замок куртки постійно зверху розщіпається) - як каже про себе моя подруга (так, Віра, це я про тебе): "отака я мама N-го сорту" =).


І знову я мама N-го сорту, бо купила для Емілі піжаму на 2 розміри більшу (чисто з практичних міркувань, - щоб на довше вистачило)))) і тепер пів ночі дитина спить в штанах, а другу половину вони десь до колін їй сповзають, і ще плечико часом виглядає з-під ковточки (хоч на фото може і здається ніби вона їй пасує).


До народження малюка, я ніколи не задумувалася, що так люблю дивитися мультики!  І правда, - ніколи не ціниш те що маєш... Пригадую, ми і в кіно на мультики ходили не раз, але тоді воно все таке доступне було - захотів пішов, захотів не пішов, захотів стягнув собі з нету, захотів подивився сьогоді, а захотів і через тиждень... Тепер все трохи по іншому - як доця сказала, так і робиться - от доця захотіла щоб батьки подивилися мультика - то батьки дивляться, а захотіла зробити все щоб не дивилися, то і не дивляться =) Одним словом за 1 рік і майже 3 місяці вчора був третій по рахунку мультик, який нам вдалося подивитися за весь час і може десь 7-мий по рахунку влаштований вдома кінозал. Мультик, до речі, називається "7-мий гном". Кумедний такий. Трохи намішали гномів, хоча замість Білосніжки інша принцеса (та котра веретином має вколотись), є зла відьма, але в неї дракон Горинич... Але загалом вийшло прикольно. Гарний гумор, такий легкий і ненав'язливий мультик. Доця і собі часом прибігала, дивилася 5 хвилин на те що витворяють гноми (бо там вони в центрі усіх подій) і бігла далі бавитись. А ще вчора я зрозуміла, що маю дуже самостійну дитину =).


6 comments:

  1. Я коли читала твій пост то Девід сидів біля мене. І вгадай що він зараз дивиться? Доречі дійсно класний мультик і я його ніколи не бачила до того.
    А можна фото торта в перерізі? Дуже вже цікаво що там :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. О, бач як з мультиком вгодила :) А фото торта в перерізі немає, але він по американському рецепту, Ромин улюблений - red velvet - https://www.google.com/search?q=red+velvet+cake&espv=2&biw=1355&bih=802&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=_3zbVNL6F4WGyQTI6YGACw&ved=0CDMQsAQ

      Delete
  2. ов, голубцями запахло)))
    завтра і ми мультик дивитися будем)

    ReplyDelete
    Replies
    1. мультик і правда нічо такий ) доцька ще не розуміла звісно, але були моменти коли тішилася і повторювала навіть щось!

      Delete
  3. остання фотка з Роминою головою - the best picture ever!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ага - мала бути без нього, але ж він не може щоб в кадр не влізти ))

      Delete