Feb 28, 2015

Емілії 1 Рік і 3 Місяці!

Пишу щотижневі звіти про наші справи і про те як ми проводимо час, але давненько не розповідала про великі досягнення маленької Емілі =)

напало на мене натхнення розмалювати дошку з доціними досягненнями =)
Недавнішній наш з донечкою діалог:

- Емілі, скажи "коник"
- ко
- а як каже коник?
- ней-ней (американькі коники так кажуть - neigh-neigh)
- а курочка каже "ко-ко-ко" - кажу я, а доця уважно дивиться на мене, думає, а тоді махає головою, що не згідна і каже
 - ней-ней

Ну і дійсно, як курочка може казати "ко-ко-ко", якщо ко - це коник і каже він "ней-ней" =).

Весело з малюком зараз! Така цікава і розумна! В тій маленькій голівці якісь такі процесики крутяться і щось собі там думається і якось так дивно поєднуються усілякі на перший погляд непоєднувальні речі ). Наприклад, полюбила все в рядочок складати - от візьме свої 6 принцесок і приносить мені по одній на кухню щоб рівно-рівно на стола повиставляти. І продукти так з кухонного ящичка дістає і гарно ставить. А потім піде до своєї книжкової шафи і перекине там усі книжки і тішиться. Ну де тут логіка? =)

Страшне як любить ті книжки! Ми аж в бібліотеку записалися з того всього ). Читає мало не кожні 5 хвилин - дитині іграшок не треба, а книжки нові давай. Та і не тільки нові - ми і старі по 100 раз на день читаємо. Зараз улюблені - "Мед для мами", "Кіт на ім'я Сплет", "Улюблені вірші" (особливо там де зайчик намальований - "Уранці біля хатки малесенькі сліди..."). А на "Мед для мами" я вже дивитися не можу - Емілі так емоційно його читає раз за разом, я вже ту книжку ховаю :) і все так хвилюється за того бідного зайчика, який заблукав, і через те, що мед в воду впав - то цирк цілий як вона гарно розказує ту книжку. Ще дуже любимо мишеняток Надійки Гербіш - от їх Емілі повністю розказати-показати може - якось дуже вони їй до душі припали.

Сказати, що малюк особливо спішиться говорити - не скажу... Крім того що я вже згадувала ще каже "мама", "ба-ба" (ні, це не "бабуся", це так овечка американська каже =)), любить давати "цьом-цьом", махати і казати "па-па", коли час додому, та і все здається. Певно таткові гени, котрий заговорив цілими реченнями після того як йому укол зробили десь ближче до 2-х років =). Але я не переймаюся з того приводу - мені дуже подобається як доця, не вміючи сказати, пояснює, що вона хоче ).

Дуже любить бавитися на планшеті (то певно всі дітки так) - вміє пазли складати і звіряток годувати і навіть лего-паровозики будувати. Бавимося дуже гарні дитячі ігри, детальніше про які можна в Христі почитати - тут. Взагалі іграшки-пазлики також дуже любить (якось писала про це тут). А останнім часом полюбила аналогії шукати - підбирати маму для маленьких тваринок або другу половинку іграшки-магнітика або просто дві однакові тваринки знаходити. Така розумничка у мене =). Дивує мене кожного разу чимось новеньким - здається ніби ніколи того малечі не пояснювала, а вона вже все й сама знає!

Далі не любить їздити в машині і одягатися і переодягати підгузника... але ж то морока кожного разу щось на ту дитину натягнути. І до якого віку воно отак продовжуватись буде? ). А взагалі, то щодня тішуся тим маленьким дивом-малятком і з нетерпінням чекаю що ж буде далі =)

10 comments:

  1. з вдяганням, маю надію, полегшає з теплом, коли одягу буде мало ))) бо то у всіх з тим халепа )

    ReplyDelete
    Replies
    1. ой, а як я тої весни і потепління чекаю ))) ми хіба під мультики можемо одягнутися хоч якось ))

      Delete
  2. які ви файні))) мому Андрійку рік буде, а Емілі в порівнянні з ним якась така доросла здається.... ну мені рочківна два виглядає якось)))
    з одьожками полегшає десь після двох, там буде інша проблемка, бо вдягатися захочуть у все і зразу)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. то просто Емілі завжди дуже серйозна, тому виглядає дорослою =)

      Ай з тими дітьми то вічно так - як не одне то друге )) в подруги дитина щодня в одному і тому самому светрику ходить до садочка і не дає його навіть випрати =))

      Delete
  3. підозрюю з одягом проблеми зникнуть, коли житиме окремо. бо як почне сама вдягатись тебе це теж буде обурювати (згадуючи що таке підлітковий вік) : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. =))) і то правда! тут кажуть, що легше стане, коли дитині 21 виповниться =))

      Delete
  4. Хаха )) Я також про 21 рік чула. Класна у вас лялюська! Дуже симпатична дівчинка.
    Наш тато в 3 заговорив, то його мама аж до лікаря ходила, зато зараз наздолужує )) В кожного свій час.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякуємо! Треба з гарненьким Давидком познайомитись, а то нам кавалерів бракує! =)

      А про "В кожного свій час." - так, чиста правда!

      Delete
  5. Ого які Ви розумні!!! Наша Розалінка половини з того що ти розказала не робить. Книжки вона не любить читати взагалі. Я все намагаюся прочитати їй щось, а вона відразу хоче перевернути сторінку - її тільки малюнки цікавлять. Дуже файно що Емілі полюбляє книжки, не буде проблеми в майбутньому з читанням )))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оленка, думаєш Емілі цікаво коли я читаю?! Зовсім ні ) слухає перше речення і перегортає. То я вже навчилася скоренько їй кожну сторінку розповідати ). Коли я казала, що малеча любить читати, то не мала на увазі, що вона прямо отак сідає і слухає мене, вона просто дуже книжки любить - деякі сама листає і показує все що знає на кожній сторінці, деякі хоче щоб я пояснювала, розказувала, показувала. Я вже дочекатися не можу, коли вона захоче казку від початку до кінця слухати =)

      Delete