Feb 23, 2015

Тиждень 8 & Public Library

Востмий тиждень мого проекту 365 був не дуже насичений подіями, бо ми всі прихворіли і сиділи вдома, крім того на вулиці було -20, то і здоровим не дуже хотілося туди виходити. Хоча щось цікавеньке я вам таки і розкажу =)

Отож, в понеділок ми ще були здорові, тому поїхали по всіляких розпродажах в спорт-магазинах, а виявилося, що ті розпродажі всже кілька тижнів тривають і люди повимітали самі ходові розміри... Хоча для нас таки щось залишилося і ми купили Ромі класну спортивну жилетку від Columbia, а доці легенькі штанці на літо. Я якось пролетіла з покупкою для себе :) певно тому, що тільки те і робила, що за малюком по магазинах бігала. А бігати було де:


Далі поїхали в модний магазин organic їжі і я хвилин 15 не могла покинути відділ з горішками, кашками, вівсянками... Я їх стільки ще ніколи не бачила, як в Whole Foods! І то ще фото далеко не все охопило!


Далі, як я вже казала, почалися соплі і кашлі, тому наші будні виглядали десь отак:


Одягнула я доцю в спортивного костюма, якого тьотя-хресна нам з Канади колись привезла (дякуємо Наталі!), то Емілі нарешті стало тепло вдома ). І доця принялася за прибирання хати. Спочатку ми мили вікна. Причому так мили, що прийшов додому тато і запитав чому вікна такі брудні стали =).


Потім ми підмітали підлогу ). Треба для доці її дитячого віника купити щоб тішилася, бо з оцим ніяк не могла з кухні вийти - в двері не пролазила ).


Ну ми ще багато всього файного робили, але було видно що малюку вже нудно вдома і що їй хотілося б кудись вибратися.

В суботу ми вирішили, що вже здорові достатньо щоб сходити з татком на Lan Party! Наші друзі таке чудо вдома в себе організували і закликали купу народу! Чоловіки бавилися ігри цілий вечір (може і до ранку), а всі решта (діти і жінки) собі тусили усюди - і біля шведсього столу, поїдаючи смакошики всякі, і біля каміну, і з дітьми в дитячій, а ще грали на піаніно, співали і просто балакали ) Було весело! 


Отож, було два великих столи геймерів - розділились на 2 команди і грали купу різних ігор - я особливо не розбираюся, тому деталей не даю :) Доця тим часом ось що поробляла:


Вона тоді проспала в гостях цілих 3 з половиною години!!! Ото дала батькам відпочити!!! :) Зате, коли прокинулася, то я ого як набігалася:



А неділя була не менш чудовіша ніж субота! Ми вперше були в нашій public library! І як би воно скучно не звучало - це далеко не ті бібліотеки, котрі у нас... В такій бібліотеці як тут, я б днями і ночами сиділа - тепло, затишно, море місця, книг, комп'ютерів, столів і зручних стільців! А для дітей яка зона! Там і сцена для лялькового театру і столи для лего і пазлів, море цікавих книжок на низьких стендах - так щоб зовсім малюки собі самі діставали і читали! А ще всілякі дерев'яні крутілки на стінах, конструктори - великі, маленькі, середні... Там стільки усього! Доцька спати захотіла скоро, то ми не все ще обійшли. Одним словом записалися ми в цю чарівну бібліотеку, набрали додому книжок (я взяла 10, бо чоловік більше не дозволив, а можна було цілих 100 набрати!) і то аж на місяць часу. Сьогодні ми вже всі перечитали по кілька разів =)



А недільний вечір був тільки наш з Ромою ) згадали молодість, як то кажуть! Пиво, піца і Оскар! Гарно так час провели, хоча самим Оскаром я не надто вражена - минулого року кращий був - і по фільмах і по проведенню! Доцю, звісно нікуди не дівали, але вона була дуже чемна і собі саменька бавилася =)


(піцу ми вже з'їли на момент як я згадала що то фото треба було зробити, тому хіба коробку довелося фоткати =))

4 comments:

  1. а ти кажеш не насичений тиждень - он скільки всього цікавого. Знаєш я дуже зацінила геймерську паті, і тати довольні і мами не жаліються. Колись було дуже актуально для нас, але зараз наш тато в 10 вже йде спатки ))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ну та, паті гарна! А ми от все хочемо навчитися так лягати як ваш тато і щось ніяк не навчимося )

      Delete
  2. OMG...той відділ з горішками.. не йде мені з голови О_О It's a Paradise)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Таааа, тобі б дуж сподобався )

      Delete