Apr 25, 2015

Тиждень 16 & Моя Картина.

Я нарешті домалювала свою першу картину! Чесно признаюсь, що малювати її почала ще тоді, коли придумала собі що хочу таким ділом зайнятись, тобто в грудні 2014 )) так-так, я навіть до початку 2015 не дочекалась так кортіло спробувати. Але домалювала я її повністю лише минулого тижня. Не подумайте, що то якийсь шедевр, котрий вимагав кількох місяців малювання - зовсім ні, просто часу не було... А от нещодавно зрозуміла, що вже нема куди тягнути - і так кратина на зимовий мотив, а на носі літо...

Отож, картина, котру я намалювала, це не плід моєї уяви і, навіть, не копія якоїсь існуючої картини, це, так би мовити, малювання з ютубу :). Так-так, мені якось в глову не приходило, що на ютубі можна знайти детальне покрокове малювання картини та ще й з коментарями художника, порадами стосовно змішування фарб і якимись ще загальними правилами малювання. А виявилось, що таке існує! Але мене зовсім не засмучує те, що картину я малювала по інструкції і що вона не унікальна (хоч таки трохи унікальна, бо художник не все показував як малювати і дещо доводилось додумувати і робити по-своєму), навпаки, я рада що вибрала саме такий спосіб! Це було надзвичайно захопливо і класно і повчально! А коли я побачила, що воно виходить, та ще й мені подобається, то радості взагалі не було меж! Дякую Оксані за ідею, а також за компанію в малюванні і за всі засоби, які для нього необхідні - фарби, мольберт, канву і далі по списку! Правда, якщо у художника відео на ютубі тривало 43 хвилини, то по моїх скромних підрахунках малювання моєї картини тривало близько 17-ти годин :). Зараз вона зайняла почесне місце на кухні і тепер кожен ранок в Емілі починається з прибігання до холодильника і показування пальчиком на мій шедевр =))).

А ось як все починалось....







Десь в отакому стані картина пролежала кілька місяців і саме минулого тижня підвернулось трохи часу, щоб нарешті довести її до пуття. Ось як виглядає вона зараз!


Художники (та і не тільки) точно знайдуть багато "неправильних" моментів та і сама бачу всяке, що хотілося б виправити чи по-іншому намалювати, але вже є як я і, як на першу мою картину, то не дуже зле, правда? ). Малювання виявилось просто супер заняттям для того щоб розслабитись, забути про якісь щоденні турботи і просто понасолоджуватись чимось зовсім новим і незвичним. Думаю, що малюватиму ще якось при нагоді ;)

А ще цього тижня мій малюк навчився гарно насипати камінці лопаткою в відерко


і на гірку (нижче на фото, правда, цим займається подружка Катя) і на всі інші "атракціони" нашого дитячого майданчика.


А на вихідних - гості зранку до вечора: спочатку - в нас, а потім і ми по гостях пішли ). Наготувала отакі тістечка з слойки і вершкового крему - такий собі десерт нашвидкоруч і дуже навіть смачно!


На цій смачній ноті завершую статейку і наш 16-тий тиждень 2015 року :)

9 comments:

  1. ну картина просто клас як на першу! ;)
    тістечка так би й собі взяла )))
    а малята ростуть і тішать щодня, це правда )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую! Я вже давненько чекаю від тебе постиків, а ти все не пишеш і не пишеш... так цікаво на Анну глянути, вже така доросла певно!

      Delete
  2. гарна картина. особливо мені тішить око, бо зима для Зимової завжди радість : ) арт-терапія дійсно дуже гарно відволікає.
    а тістечка взагалі уууууу! рука так і потягнулась : ) а все полунички винні : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую ) тістечками я б з радістю поділилась, але оскільки спілкуємось віртуально, то можу хіба поділитись рецептиком ) слойоне тісто + збиті вершки + полунички! просто, швидко, смачно )

      Delete
    2. дякую дуже : ) але нам тістечка шкідливо, тому ми лише полунички жуємо : )

      Delete
    3. ой, та нам вже теж ))) тому беремо з вас приклад і переходимо на полунички тільки )))

      Delete
    4. в нас просто сезон полуниць якраз і вони так пахнуть в магазині, що важко встояти : )

      Delete
  3. Ну ти художник ще той! Дуже гарно, я б і не уявила що то перша твоя спроба. Ютюб - класна штука )) У вас бачу погодка класна - діток роздіваєте, а ми навпаки слой за слоєм одягаємо.

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую ) ну так, у вас зима на носі... а в нас якраз щось схоже на весну приходить, хоча ні, то відразу літо - тут весни я ще не бачила.

      Delete