Apr 16, 2015

Лас Вегас. Плюси і Мінуси.

Цікаве місто... мабуть не знайти ще одного такого... розваги, казіно, нічне життя... Вегас живе цілодобово! Там вночі світло як вдень (я таке хіба ще на Тайм Сквер в Нью Йорку бачила).

Негатив.
Почну з усіляких деталей, які мені не сподобались, хоч зовсім і не зіпсували враження (просто не сподобались). Отож, Лас Вегас - це не місто для дитини. Звісно, я знала це і до подорожі, але якось зовсім не очікувала, що аж на стільки. Курити і пити алкоголь в Вегасі можна усюди - і в казіно і на вулиці, відповідно там усі курять і п'ють ). І якщо через казіно можна швиденько пройти (а оминути його просто неможливо, бо кожен готель сконструйований таким чином, що перш ніж до номерів дійти треба пройти через казіно), то вулицю не оминеш ніяк... Зате п'ють там дуже з оригінальної тари )


А оскільки я собі взяла безалкогольну маргариту, то Емілі потім допомагала допивати, бо випита таке самому нереально ).


Багато людей, багато homelessness (бомжів), як їх тут називають, - також очікувано і логічно, хоча б тому, що тут теплий клімат. Немає парків (мені не вдалося знайти), хоча біля великих готелів часом зустрічаються такі собі оазиси зелених пальм, кущів і квітів. Взагалі в тому регіоні дуже бідна рослинність, що теж цілком логічно, оскільки це пустеля. Було дуже сумно їхати від Вегасу до Grand Canyon і дивитись на кам'яні гори з якимись висохшими кущами (навіть гарних кактусів толком не було...). Зате клімат мені дуже сподобався (принаймні в кінці березня). На вулиці +30, а переноситься надзвичайно легко, бо вологість низька і тобі просто тепленько і приємно. Мабуть, то й усе з негативу, який, як я вже казала, зовсім не зіпсував поїздки і вражень.

Готелі.
Приїхавши до Вегасу ви можете побувати в Парижі і забратись на Ейфелеву Вежу, побачити Міст Ріальто Венеції і поплавати на гондолах, відвідати Люксор і Сфінкса, і навіть сфотографуватись на фоні Статуї Свободи і покататись на американських гірках біля Empire State Building. Все це є у Вегасі майже у справжню величину =) На Strip можна знайти найрізноманітніші готелі і ми до всіх намагались завітати. Так-так, жодного обмеження немає - ви можете без проблем безкоштовно припаркуватись на парковці будь-якого готелю і погуляти його величезними залами!






Кожен готель - це не просто зал реєстрації, казіно і вишукані номери, це ботанчні сади, концертні зали, театри і океанарії! Кожен готель має всередині щось особливе і неповторне! В кожному з них ви знайдете розваги на власний смак і гаманець. Шопінг - та будь ласка - найвідоміші бутіки і бренди. Ресторани - усі можливі кухні на ваш вибір, тільки встигай з'їсти то все. Шоу - різноманітні - і ілюзіоністи, і співаки, і комедіанти... Навіть Cirque du Soleil і Девід Копперфілд. Нажаль, з малюком не дуже походиш по усіляких шоу... тому наступна поїздка в Вегас намічається тоді, коли доця стане трошки старша і їй буде цікаво подивитись на фокуси, а я тим часом зможу із задоволенням глянути на виставу Cirque du Soleil (про що вже давненько мрію...).

Емілі зацінила ботанічний сад готелю Белладжіо і цілий день мені розповідала і показувала, як там в фонтанчиках водичка робила "кап-кап" =)



Ще однією розвагою для Емілі виявились басейни! Вона не могла пройти повз жоден з них, причому їй було все одно чи на ній купальник чи джинси, вона особливо на таке не зважала і вперто лізла до води.

це вигляд з нашого номера на 24-му поверсі Bellagio готелю

Рома також для себе знайшов розвагу в цьому готелі (ми в Bellagio зупинились на одну ніч) і з фразою - "всі знають про яйця Фаберже, тільки ніхто їх ніколи в живу не бачив" пішов в галерею за $17 на них подивитись =) Фоткати там, мабуть не можна було, тому я почула тільки довгу історію їх створення, але так і не побачила як виглядали принаймні ті 4, котрі були там виставлені ).

Розваги.
У Вегасі є все! На будь-які гроші, смак і настрої. Я б однозначно відвідала кілька відомих шоу, але як вже казала, то не для маленької дитини... Тому, ми пішли до океанарія ) Як Емілі гарно за тими рибками бігала (бо ж акваріуми великі, від підлоги до стелі), а як кумедно боялась по скляній підлозі пройтись - то було купа сміху і потіхи для людей кругом =). А ми з чоловіком собі на акул зубатих надивились, скатів і медуз (більше деталей у відео побачите, бо фото якісь не дуже вдалі в нас вийшли).

Окремого немалого абзацу заслуговують Фонтани готелю Белладжіо! Такої краси я ще не бачила! Неймовірно гарно вони витанцьовують під музику, кожного разу іншу, та ще й дуже ефектно підсвічуються вечером! Дивитись на ці фонтани можна мало не цілий день кожні пів години, а вечером до півночі - кожні 15 хвилин. І якби доця розділяла мої емоції стосовно фонтанів, то ми б, напевне, від тих них і не відходили =).


А ось щоб ви собі уявили як гарно виглядає панорама - зліва Белладжіо, а навпроти нього через дорогу від фонтанів - готель Париж.


Казіно.
На розповідь про вегаські казіно не те що абзацу, а і статті окремої мало буде, тому я спробую коротко про них ). Я вже казала, що казіно-зали в готелях величезні і там є все - від автоматів до столів з рулетками і картами, причому там безліч однакових столів, тільки мінімальні ставки на них різні, що дуже розумно, як на мене (є манімальні ставки по $10, а є і по $100+). В казіно почуваєш себе дуже вільно, хоч я і боялась спочатку сама йти грати ) якось не личить мені такій маленькій з великими дядьками за столом сидіти ). А виявилось, що які там дядьки, навпаки море молоді, дівчат, пар, хлопців в дорогих елегантних костюмах або потертих джинсах і футболках, дам на шпильках і у вечірніх платтях або ж в похідних штанах з рюкзаками на плечах. В Вегасі зовсім не такі казіно як ми у фільмах бачили, де прямо дрес-код на вході перевіряють (принаймні у мене якісь отакі асоціації з цим словом).

Мені дуже сподобалося грати! Азартно, цікаво, весело, можна з людьми полялякати, поспостерігати за їх грою, манерою, повадками. Я б ще пограла (тим більше беручи до уваги, що я виграла в кінцевому результаті і вийшла з казіно з лишньою двадцяткою в кишені =)), але вже часу не дуже було, а так то може і більше б виграла )). Одним словом дуже мене потішила гра в рулетку, а наступного разу як буду в Вегасі то і карти собі спробую ). Автомати, мабуть, пропущу, бо як на мене то марна трата часу грошей і часу. Наразі ми домовились собі з Ромою, що наступний раз у Вегас полетимо через 5 років - може знову на мою наступну майжу круглу дату? =)

6 comments:

  1. Цікаво як. Я раніше недооцінювала масштабів Вегасу. А ціни там космос чи співвідносяться з чиказькими?
    Про Емілі в акваріумі усміхнуло - Юрчик точно так боявся по скляному склі в Сіднейському акваріумі ходити.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Про ціни важко сказати, бо ми особливо нічого такого не купували там... знайшли магазин точно такий в якому закопувоємось в Чикаго, то те що купували було по таким самим цінам. Ресторани дуууже різні - є звичайні з помірними цінами, а є такі де багато треба викласти щоб поїсти - зрештою в Чикаго точно так само. Загалом я б сказала, що навіть якщо дорожче, то не надто, хіба вже якісь специфічні атракції Вегасу - от за них можна кругленькі суми викладати )

      Delete
  2. моє перше враження теж було Вегас не для дітей : ) та я їх там і не бачила за весь тиждень ніразу. ну курінням і питтям на вулицях українця не здивуєш : ) на вулицях Києва все одно концентрація курива вища в рази. я мовчу про паби. ми брали один коктейль на двох в різних місцях. привезли навіть додому вежу та ще щось. але самим щось туди забацати якось руки не дійшли : )
    щодо цін. найдорожче це шоу та магзини в Venetian та The Palazzo. якби ми ще завчасно квитки десь замовили може б і сходили на якесь з шоу Cirque du Soleil. та і Олег весь день працював, і ввечері хотів прогулятись та розслабитись. ну і як любителі фото- та відеозйомки ми шукали куди видряпатись за гарним видом : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Так, я пам'ятаю що в вас були фото з багатьох висотних місць Вегасу ) а ми щось так і не видряпались нікуди, хоч також то діло любимо!

      Delete
  3. В нас та сама історія з дном )) Останній мент то Девід взагалі повернувся попою і став на коліна щоб "спускатись".
    Я от також дивлюсь - таке все огромне і та ейфелева - ну ж майже в натуральну величину! Надіюсь колись і ми побуваємо!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Там і правда все велетенське! І статуя і ейфелева і той сфінкс! Майже як справжні!

      Delete